Eu cred ca e o masina bine "plasata" in aceasta clasa a "subcompactelor premium". Sunt de acord, Ford nu are o istorie in zona premium, insa aceasta tentativa cu echipare premium a unui model de volum merita atentie. Iar Fiesta Vignale are destule avantaje in raport cu rivalii mentionati (A1, Mini si DS 3): calitatea comparabila, performante mai bune si pret mai mic.
Am vazut ca in lista minusurilor ati trecut faptul ca nu exista mai multe moduri de rulare.... Sincer sa fiu prefer o masina cu o singura reglare (cat mai buna bineinteles) decat una cu 10 reglari, toate indecise. Sunt intr-adevar cateva masini la care intr-adevar se simte diferenta intre moduri (de ex BMW mod Sport comparativ cu mod Eco Pro) dar la majoritatea sunt mai mult pentru marketing. Mazda demonstreaza ca se poate si fara :)
PS: Gradul de tehnologizare al unei masini e direct proportional cu posibilitatea ei de a se strica. (iar la componente importante precum: motor, cutie, suspensie cred ca e destul de important) iar Mondeo cred ca printr-o singura setare imbina destul de bine toate "modurile de rulare"
Ultimele comentarii
48 in total