Ideea subtitlului ' Design: evolutie, nu revolutie' s-ar putea generaliza in ' Golf VII - evolutie, nu revolutie ' si ma intreb de ce ?! Incerc sa citesc printre randuri si observ ca multora le scapa un amanunt ( pentru multi un factor decisiv) si anume PRETUL . Golf 7 mai ieftin decat Golf 6 !!!! Intrebare este CUM si DE CE ? Ok, nu revolutionezi, dar totusi schimbari exista : design, spatiu, materiale, dotari standard/optionale , modularitate, etc . Pornind de la platforma MQB si terminand cu pretul ( anuntat deja ) unuia dintre beneficiarii acestei platforme nu poti sa nu te gandesti la ambitia conducatorilor grupului VAG de a duce VW pe cea mai inalta treapta a 'podiumului' de vanzari auto in lume pana in 2020. In conditiile in care aproape toti furnizorii de componente auto au crescut preturile,in conditiile in care apar modificari destul de importante si automat mai scumpe , in conditiile in care majoritatea producatorilor auto merg pe marja de profit per bucata cat mai mare , cei de la VW scad pretul unei noi generatii !!! Se confirma asadar ipoteza de mai sus , dar , din pacate, chiar si pentru clientii vechi sau viitori ai marcii din Wolfsburg s-ar putea , la un moment dat , ca VW sa devina un GM al Europei( ..si stim bine ce a urmat ) . Strict legat de Golf 7 , personal nu ma asteptam la schimbari majore , nu au existat ' revolutii' de la o generatie la alta si atata timp cat clientul traditional nu o cere , nici vor exista . Design-ul e subiectiv , motorizarile sunt arhicunoscute, dpdv tehnologic nimic nou si ..cam atat. Etalonul clasei , da , dar doar statistic, vanzari + fiabilitate ; tehnic si tehnologic , sa fim realisti , joaca totusi in aceeasi liga cu un BMW serie 1, cu un Ford Focus , cu o Alfa Giullieta , cu un Volvo C30 sau Opel Astra ; cine va castiga, greu de spus , dar la fel ca si in natura , evenimentele din industria auto sunt ciclice .
Ultimele comentarii
1 in total