Daca iti place motor-sportul, n-ai cum sa nu iti doresti sa vezi o lupta Vettel - Hamilton cu acelasi echipament la dispozitie. Sau Vettel - Alonso. Sa zicem ca am avut deja duelul Hamilton - Alonso, chiar daca la momentul respectiv nu realizam ca e unul EPIC.
Lasand la o parte simpatiile/ antipatiile, acestia 3 cred ca sunt cele mai mari talente din F1 la ora actuala: Alonso, Hamilton, Vettel (ordine alfabetica, sa nu se supere nimeni)
in turul 64 se spunea ca ramane fara gume. exact. si in turul 72 era inca bine mersi. de ce crezi ca nu mai rezista inca 6?
oricum a scos omul din pneurile astea ce nimeni nu credea ca se poate. la fel si Kobi.
Cate dispute a starnit acest GP...
1. Cand Button ii lua lui Vettel 2 secunde pe tur, credeati ca in turul 72 va fi tot in spatele lui? Sincer.
2. E adevarat ca la Monte Carlo trebuie sa te astept tot timpul la un safety car? Aveti idee care este media intrarilor de SC din ultimii ani pe acest circuit? E aproape o certitudine ca, mai devreme sau mai tarziu, intra SC-ul.
3. "In 3 tururi se duc pneurile". Asa cred ca spuneau din turul 50 al cursei.
Dincolo de abilitatile de pilot, strategia este foarte importanta. Vettel si echipa lui au avut ghinion cand SC a intrat exact dupa a doua oprire a lui Button si brusc, Seb avea o oprire in minus, dar Jenson era foarte aproape in spatele lui. Au schimbat strategia din mers, au riscat si, in cele din urma, au castigat. Bravo lor! Le-a iesit! Si pentru mine asta a insemnat spectacol. Putin probabil sa iasa si a doua oara, dar... pentru moment... Bravo lor!
Kobayashi a demonstrat deja ca este un pilot foarte talentat. scoate puncte si delecteaza spectatorii cursa de cursa. asta intr-un monopost... modest, sa-i spunem. bravo Kobi!
din pacate insa, F1 inseamna bani. marketing-ul aduce banii! daca nu va fi sustinut de companii importante din Japonia, va fi greu sa gaseasca un loc la o echipa de top. credeti ca Vodafone are vreun interes in Japonia? sau Marlboro? sau Ferrari? sau Mercedes? poate Red Bull, dar nu sunt asa sigur.
as vrea sa nu fie adevarat, dar credeti ca Ferrari si-ar fi permis sa ii dea lui Alonso salariul pe care il are acum daca nu ar fi stiut ca vine cu banca Santander in brate? credeti ca Mercedes ar putea sa isi continue planul de intinerire a clientelei (preponderent europene) cu un pilot japonez? cu Nico sigur poate.
oricum, eu ii doresc lui Kobi sa ajunga intr-o echipa puternica in 2012, in pofida "dezavantajelor" prezentate anterior. si sa avem un campionat de F1 cu adevarat mondial. parca e mai interesant cand se bat pentru victorie piloti reprezentand continente diferite.
astea sunt pozitiile ocupate de Mark Webber in 2011. eram dispus sa fac pariu ca termina pe 2. urmeaza 1? foarte posibil!
chiar daca sunt fan RBR, sunt curios ce ar face Vettel daca ar pleca din spate. un locul 18, sa zicem, precum Mark in China.
si DA, cursa din China a fost mai palpitanta. a trebuit sa asteptam ultimele tururi pentru a afla cine castiga si cine urca pe ultima treapta a podiumului. schimbari la varf + reveniri spectaculoase + mai multe depasiri intre pilotii fruntasi.
Ultimele comentarii
6 in total