@15:51... total greșit si îți dau și câteva argumente... atunci aveai CFR...in plus oamenii nu aveau nevoia de a se plimba cum e acum...unde sa se plimbe și mai ales de unde combustibil... îți dai seama cati romani au plecat in Grecia cu mașina personală înainte de 90?... surpriza noi nu suntem nici Norvegia nici Olanda și nici nu avem nimic in comun cu ei, te contrazic ca romanii au fost vreodată Fericiți... îți dai seama ce fericire era sa stai după schimbul trei câteva ore la lapte sa ai ce pune copiilor pe masa...e suficient sa te uiți in filmele vremii sa vezi ce fete aveau in restaurante figurantii... toți arătau de parca trasaseră la jug...mersul pe bicicleta ... atunci nu erau atâția descreierați care sa te omoare pe drum... eu in 2017 am dat pe una 2600 și am vândut-o aproape cum am luat sa scap de ea... la 15000 de EUR n-ai cum sa iei o coaja iar acea coaja îți îngroapă 3 logane ...apropo de străinii care își iau logane noi... uitate pe diverse site-uri sa vezi cate sunt la vânzare...trebuie sa vezi și ce fac vesticii cu ele...una e sa fie singura mașina in familie și alta e sa fie mașina cu care pleaca bona la piata ori mașina cu care se cara lopeți cazmale pe șantier...trebuie sa nu fii zdravăn la cap sa renunți la Mercedes nou pt logan...crede cineva ca se pot compara măcar scaunele acestor mașini?... ai fi mirat câte mașini se găsesc și in Germania la al treilea ori al patrulea proprietar... toți nemți ori rezidenți ... in fine așa e când nu ajungi la struguri
Cel mai probabil aceasta taxa și cele care vor urma vor fi corelate cu nevoile bugetare nicidecum cu altceva... pentru ca acești bani nu vor fi cheltuiți pentru reîmpădurire... a stai... din acești bani se vor plăti subvenții pt mașini fabricate in china
@02:20... Gogule ai grija de al tău iq... vezi ca eu am vorbit de cunoscuți... adică rude, prieteni, vecini, colegi de serviciu...cunoscuți ai cunoscuților ( pe care nu ii cunosc) și alte alea...și da repet 95 % din cumpărători nu își permit un diesel... fie din cauza prețului de achiziție fie din cauza costurilor de întreținere ... acum aceasta situație este întreținută și de teama interzicerii dieselului ... dar trebuie sa fii naiv sa crezi ca benzinarul va rezista mai mult de doi trei ani după ce ultimul diesel va fi interzis
Ultimele comentarii
1034 in total