Inainte de a discuta de provenienta/producator, de ce nu se discuta de starea strazilor? Cred ca sunt cele mai dezastroase strazi din Romania, nu sunt bani pentru ele, dar pentru autobuze electrice sunt. Nu sunt localnic, dar anul trecut am avut treaba in zona si mi-a fost mila de masina sa o bag pe drumurile alea. S-a rezolvat intre timp problema asfaltului?
@Pavl, partial iti dau dreptate, fiecare cu preferintele lui. Am fost si eu tentat de Ford Focus, dar mi s-a recomandatat sa NU ..... si la serviciu conduc Focus si am contact cu o reprezentanta Ford....
Sa gandim altfel: cei 122 CP sunt DE LA 4000 rot/min, nu LA 6000. Motorul poate mai mult, a se vedea generatia anterioara (anulata limitarea duce la 170 CP). Este doar limitat la 122 peste 4000 rpm. Iti spun eu ca iti ajung cei 122 CP la o depasire. Daca te joci cu el intre 3 si 4500 rpm o sa fi multumit. Daca tu vrei sa faci curse pe drumurile patriei, si asa vai de ele, ia ce iti place sau ce crezi ca te multumeste. Trebuie sa iei in considerare ca este un motor facut pentru consum, nu pentru sportivitate. Iti recomand totusi cu caldura sa faci un testdrive si sa ne impartasim dupa impresiilel. In plus, consider Mazda 3 mult mai stabila decat Focus (o spun din experienta, nu din pareri).
Nu dezbatem aici vanzarile, ci pur masina. E treaba celor de la Mazda de ce nu au vanzari. Nu ma intelege gresit, nu vreau sa te conving sa iei Mazda, ci doar ne spunem parerile.
Cei de la Hyundai au crescut mult in toate privintele, dar parca nu ma multumesc pe deplin. Am condus si Hyundai si nu m-a impresionat. (ce-i drept modele mai vechi un pic, nu cele actuale.
Foarte multi caracterizeaza o masina prin cifrele pe care le vad in specificatii (putere, cuplu, cat face suta, etc....) dar uita esentialul: placerea de a conduce. Ne dam cu parerea ca masina aia e mai buna decat cealalta, ca ajunge in 5s la suta, dar va intreb eu pe voi, unde iti sunt de folos cele 5s 0-100? Pe bune, parca sunteti la curse, nu conduceti o masina din placere... Pe mine nu ma misca "cat face suta", ci cum ma simt in masina. Va plac ascutitorile de 1l care scot multi cai, dar cu care va duceti frecvent in service la reparatii. Va plac tedeiurile, ca asa s-a impamantenit la romani, dar nu va place un motor simplu, aspirat, fara pretentii, dar fiabil. Si aici vorbesc de motoarele pe benzina japoneze. Deci mai ganditi-va.
@@cupitza
Gogule, cred ca te-ai trezit cu fata la perna. Du-te inapoi la scoala, pardon, la gradinita, treci printr-o perioada de reeducare, invata sa vorbesti politicos, dupa care vino si posteaza parerile tale. Macar ai curajul si spune-ti numele, nu @xxxxxx, altfel nu este decat un las cu gura mare care se ascunde in fata unui monitor. Parerea ta ma intereseaza prea putin (deloc chiar). Continui sa sustin ca a fost o victorie nemeritata, nemuncita a lui Rosberg, prin prisma unor lucruri intamplate in cursa.
Victorie nemeritata pentru Rosberg. Singurul merit a fost pole-ul. In rest, nu s-a remarcat prin nimic, a fost doar sofer. Cei care au fost cu devarat poloti au fost Vetel, Hamilton, Raikonen, Ricciardo .... astia care s-au luptat pentru pozitiile lor si au plecat din coada plutonului (din diverse motive). Nu se pune victoria lui Rosberg.
Ultimele comentarii
9 in total