Regulamentul calificarilor trebuie schimbat,sint de acord,dar avind in vedere escurile din ultimii ani ,sint de acord cu domnul de mai sus,trebuie revenit la regulamentul calificarilor din anii 60 ,70, 80 , 90. De ce nu a fost bun ala daca a rezistat atitia ani?Va spun eu, a fost bun si ce e bun nu se schimba. Numai bine.
Massa e un excelent pilot nr, 2 dar niciodata nu va fi nr.1. E la fel cum au fost si mai sint : Irvine, Barricello, R. Schumacher, Fisichella,Coulthard, Frentzen,etc.
Amintiti-va de prestatiile lui de mai demult de la Sauber,si trageti o concluzie.parerea mea e ca daca nu era Nicola Todt, nu ca nu era la Ferrari ,dar cred ca nici nu mai era in Formula 1. Numai bine.
Eu nu doresc sa particip la concursul vostru, nu-l inteleg de loc nu are nici o logica , dar nu conteaza.
I-mi facea placere sa pot sa-mi spun parerea despre evenimentele petrecute in Formula 1, dar vad ca de astazi m-ati blocat obligindu-ma sa ma inscriu .M-am inscris , dar concursul nu ma intereseaza , tot ce vreau e sa ma lasati sa comentez si eu cite ceva despre ce se intimpla in Formula 1. Imi place Formula 1 ,o urmaresc de cind ma stiu iar din 1992 am evidenta tuturor rezultatelor si toate celelalte intimplate in toate etapele.
- Intrebare? - De ce nu a fost bine asa cum a fost pina acum? Adica sa poti sa-ti spui parerea liber fara inscrieri, login-uri s.a.m.d.
- Referitor la prestatia lui Alonso din Malayezia, ce mai e de spus?
Renault cred ca trebuie sa munceasca f. mult ca sa ii poata ajunge pe cei mari, ceea ce sincer cresd ca nu se va intimpla in acest an.Cred ca Alonso isi va indrepta atentia spre alte echipe mai performante , daca Renault nu-si revine considerabil.Varianta Ferrari cred ca e cea mai plauzibila pentru el , avind in vedere ca sprijinul lui Massa a scazut considerabil prin plecarea lui Jean Todt, si bineinteles fiului lui a scazut in influenta asupra lui Ferrari. Asa ca la anul nu-i exclus sa-i vedem pe Raikkonen si Alonso coechipieri.
Va multumesc ,numai bine.
Ultimele comentarii
8 in total