Urmaresc evolutia marcii Hyundai din 1998. Pe atunci Elantra era o masina destul de capabila si putea lupta oarecum usor cu modelele concurente de atunci. In ceea ce priveste noul i30, cred ca masina a atins maturitatea de care avea nevoie. Nu vorbim de face-lift, nici de face-lift la face-lift ci de o masina complet noua. Platforma noua, motoare noi si cel mai important o mentalitate noua din partea inginerilor Hyundai. De aici rezulta o masina care indeplineste cam 90% din nevoile europenilor ( se mai poate lucra la modularitate si usurinta de a acomoda diverse obiecte). In ceea ce priveste design-ul fiecare cu propriile gusturi, dar personal imi place. Daca si fiabilitatea este pe masura asteptarilor atunci avem o masina care tine si cu buzunarul. Nu vorbesc de garantie, vreau doar sa nu-mi cada fata de usa din cauza vibratiilor produse de gropi. (impresie data de masina personala - germana). In concluzie este un produs pe care as da 18-19.000 de euro. De ce? Repet, o masina matura, placuta ca design, mai mult ca sigur fiabila, spatioasa, cu un portbagaj foarte ok (nu car porci sau alte animale si nici mobila), economica, indeajuns de performanta pentru strazile din Romania si pentru ambitia coreenilor, pentru ca astia daca vor sa faca un automobil bun, apoi il fac. Si da, mi-ar placea la nebunie sa testez masina timp de o saptamana. Toate cele bune.
Ultimele comentarii
1 in total