Putred rău studiul ăsta.
Dacă încarc acasă, de la fotovoltaice, cu 0$, cum să fie mai scump decât benzina?
Și dacă încarc noapte, doar nu-s tâmpit să nu-mi fac abonament cu preț ieftin de noapte. De ce ar fi atât de scump?
Ah, că au comparat doar încărcările rapide, merci, dar nu așa procedează cei care vor să călătorească ieftin.
Mașina o folosesc și americanii pentru navetă - deci încarcă în general peste noapte acasă. Deci ieftin.
În excursii, concedii, îți alegi destinații cu încărcare pe AC (curent alternativ) unde, la fel, încarci peste noapte.
Ah, că sunt unii care vor să conducă 12h non-stop... Păi nu-s electricele pentru ei. Să rămână pe ce vor, dar sunt excepția.
@Go gu, păi tocmai că stații ca astea fac ca eventualele probleme ale rețelei să nu existe (e specificat în articol să sunt BATERII). Hub-urile sunt gândite să se alimenteze când consumul în zonă este mic. Ba chiar ar putea fi făcute să ajute rețeaua dând instant curent în rețea dacă există urgențe. Astfel de hub-uri ar putea stabiliza curentul într-o anumită zonă, ba chiar într-un cartier întreg.
@deputy, probabil, fiind în mijlocul orașului, nu puteau mai mult - ca energie disponibilă pentru a alimenta hub-ul. De fapt și aici se folosesc de momentele când magazinul nu consumă prea mult.
Dar dacă s-ar umple orașele mari de astfel de stații, ar fi genial!
50.000€ - așa e când dita mai Europa nu reușește să-și producă singură bateriile. Să nu mai spun că US are baterii de capacitate dublă de ceva timp (le-au ținut la secret pentru armată, dobitocii de americani) - v. Amprius Battery.
Între timp China își bate joc de ambele continente cu prețuri la electrice chilipir. Pentru moment abia acoperă cerințele de producție din China, dar cresc extrem de repede. Bat la poarta Europei cu limuzine la 25.000€ (cu Rabla Plus inclus) - v. Seres 3.
Ultimele comentarii
27 in total