@Je, locurile de muncă în industria auto vor fi luate de cele în energie: stații și service la stații de încărcare, instalare și service panouri fotovoltaice - doar în domeniile astea e de muncă 15-20 de ani până le instalăm peste tot. Foarte mult de muncă dacă te gândești că lângă fiecare mașină trebuie să fie o stație de încărcare.
Iar asta vine cu cel puțin dublarea sistemului de transport și producție electricitate.
@Trilulilu, păi pe viitor, că azi nu prea au ce recicla.
Sunt câteva fabrici de reciclare, s-au pus la punct metode, și... n-au ce recicla că nu mor bateriile de la mașini.
Mai e câte una cu defect, dar prea rar. Efectiv, astăzi, ceva câteva mici fabrici de reciclare intră în faliment.
Abia peste 8 ani le scade capacitatea încât, poate, unii să nu mai vrea mașinile alea. Păi cine ține o mașină mai mult de 8 ani - o vinzi când ajunge la 70% capacitate. La jumătate de preț, utilizezi 70% din autonomie. E foarte bună pe distanțe scurte.
O mai folosești așa 4-5 ani.
După 10-12 ani abia o poți recicla. Așa că nu va porni nimeni la un nivel nebun industria de reciclare. Nici n-o să auzi de ea...
Putred rău studiul ăsta.
Dacă încarc acasă, de la fotovoltaice, cu 0$, cum să fie mai scump decât benzina?
Și dacă încarc noapte, doar nu-s tâmpit să nu-mi fac abonament cu preț ieftin de noapte. De ce ar fi atât de scump?
Ah, că au comparat doar încărcările rapide, merci, dar nu așa procedează cei care vor să călătorească ieftin.
Mașina o folosesc și americanii pentru navetă - deci încarcă în general peste noapte acasă. Deci ieftin.
În excursii, concedii, îți alegi destinații cu încărcare pe AC (curent alternativ) unde, la fel, încarci peste noapte.
Ah, că sunt unii care vor să conducă 12h non-stop... Păi nu-s electricele pentru ei. Să rămână pe ce vor, dar sunt excepția.
Ultimele comentarii
26 in total