Cu siguranta amanarea actualizarii motorului de catre Renault a fost o actiune ciudata (poate facuta cu scopul de a rupe relatia cu RBR, ca la revenirea in f1, Renault sa elimine un producator bun de sasiuri.... poate.....).
Poate noul motor va fi mai bun iar din prisma succesului inregistrat in trecut Alonso se va putea intoarce la Renault daca Honda nu reuseste sa livreze si de asemenea daca Renault ramane in f1.
Poate ca amplasarea acestor dispay-uri mai aproape de campul vizual al soferului ar fi mai utila. In rest, va trebui sa ne adaptam pentru ca altfel vom sfarsi ca dinozaurii :).
Bine ca au terminat de legiferat votul prin corespondenta si acum in sfarsit ne putem apuca de lucruri mai putin importante.
Si inca ceva: jafuri am vazut si cu numere de BG si cu numere de RO. Sunt extrem de curios de asemenea cum se ia ITP-ul la masinile mai vechi inmatriculate in Ro :).
Daca renunta la senzori atunci vor iesi la iveala pilotii de scoala veche si atunci sa veri accidente si abandonuri pe ceilalti...
In fata unor idei bune, simple de implementat si fara costuri, sunt convins ca echipele vor alege sa nu le implementeze. Sper sa ma insel.
Pana nu ne creste aciditatea gastrica si tensiunea arteriala la cote periculoase vreau s va reamintesc ca ECHIPELE au decis eliminarea completa a sesiunilor de teste de anul viitor.
http://www.automarket.ro/formula1/formula-1-renun-la-testele-n-timpul-sezonului-n-2016-64429.html
Drept urmare aceste sistem (daca ai nimerit masina este ok, altfel ai ratat un intreg an competitional) este ALEGEREA ECHIPELOR...Deci, ori ne place formatul actual si ramanem fani, ori ne uitam la altceva.
Ultimele comentarii
594 in total