Deci dintre toti motoristii Ferrari a scapat sa motorizeze RBR. Probabil ca nea Bernie va face presiuni pe Mercedes sa motorizeze ei RBR. Acum sper doar ca Toro Rosso sa nu il angajeze pe dl. Adrian N. si sa zburde pe langa Ferrari.
Hmm... Renault nu a schitat nici un gest ca ar vrea sa imbunatateasca motorul, cel putin in mod oficial. Poate strategia lor este sa nu mai motorizeze RBR si in paralel sa isi dezvolte o unitate de proipulsie buna pentru echipa lor de uzina. Oricum, eu unul, nu cred ca au stat cu mainile in san timp de 1 an de zile. Este posibil ca anul viitor sa vedem unitatea de propulsie Renault intr-o alta faza.... sau poate nu... :).
Suntem mandrii dar in continuare ne multumim doar cu ... locul 2.
Chiar daca au imbunatatit mult monopostu totusi inca Mercedes controleaza brutal (as zice eu) cursele de la un capat la altul... Noi fanii Ferrari asteptam in continuare.
Eu as vedea mai multe variante:
1. Din prisma relatiilor din acest an, este putin probabil ca Renault sa le puna la dispozitie ultima specificatie de motor. Daca se reintorc anul viitor ca echipa atunci isi vor pastra toate atuutrile pentru echipa lor si nu pentru RBR (cu care nu s-au inteles).
2. Renault nu vrea sa echipeze cu un motor (mai bun... teoretic) un constructor de sasiuri - similar cu Mercedes sau Ferrari. Din caza asta, anul acesta au facut tot ce tine de ei sa sa fie siguri ca RBR nu le va ramane partener.
3. Poate ca pe final de sezon cand inca nu stiu ce motorizare vor avea, Renault ii va strange cu usa pe cei de la RBR pentru a renegocia contractul de furnizare al motoarelor in alti termeni, in avantajul Renault.
Oricum este suspect faptul ca inca aproape de finalul anului cand toti au imbunatatit, Renault nu au efectuat nici un upgrade. Iar cel care se anunta este mai mult de forma. din cate inteleg.
Ultimele comentarii
594 in total