In 2 ani am 120 000 de km parcursi cu versiunea de dinainte de facelift. Ca fost utilizator de Citroen (& CO) pot spune ca masina este una corecta, iar confortul si costurile sunt excelente. Probabil ca peste 2-3 ani am sa continui pentru ca pana acum masina a mers ceas. Sigurul mare inconvenient (care se pare ca este rezolvat la facelift) este sistemul de dezaburire a geamurilor laterale care baga permanent aer rece, iar pe timp de iarna nu este prea confortabil. In rest masina (cu reviziile facute la timp) functioneaza foarte satisfacator.
PS. volanul nu mi s-a scorojit :).
dar la pretul de achizitie sunt economice?!? (ca tot vorbim de gauri date in buget)...
Cu banii dati pe mini, imi cumpar inca o data chevroletul (captiva)... si imi raman bani de revizii si cumbustibil ...
... a ... si nu urc borduri (acolo unde se poate)...
Mai oameni buni... exista doua masini: RBR si Ferrari.
1. RBR este mai competitiva la temperaturi ridicate.
2. Ferrari scoate mai mult din pneuri la temperaturi scazute...
Faptul ca Asonso a castigat DOAR pe ploaie confirma partial acest lucru. in rest ramane sa vorbim cat de calda a fost ploaia ... :)...
Iar despre "murdaria"si "ipocrizia" din aceasta afacere, mai bine fiecare echipa isi vede de propriul gunoi :).
Sunt fan Ferrari dar cred ca lista "vinovatilor" incepe din alta parte. Incerc sa sintetizez:
1. Conducerea echipei
2. Echipa tehnica
3. Nenorocitul de tunel de vant
4. Strategia "geniala"(a se vedea strategia din calificari cand parcurgeau doar cate un tur - care nu putea fi rapid sau strategiile din timpul curselor).
5. Incidentele de cursa - dar de astea au avut parte mai multi
6. etc...
Ideea este ca Ferrari trebuie sa isi imbunatateasca masina, strategia si conducerea. Acum ca Massa a revenit, in sfarsit au doi piloti buni cu care pot lua campionate.
In rest, pot intelege reactia lui Alonso... a incercat din greu sa btina un rezultat bun, dar care pana la urma nu a venit. Si ironia este ca mult asteptata ploaie l-a ajutat mai mult pe Vettel... asta este, anul viitor vor incepe din nou.
Ultimele comentarii
594 in total