Nu se stie niciodata. Anul trecut a fost exemplificarea. Indiferent cate puncte ai in fata, orice este posibil. In conditii normale Vettel nu mai poate fi invins. Este rapid, are masina si in plus are un avans considerabil in clasament. Nici Ferrari si nici Mercedes nu au avioane care sa zboare pe deasupra lui Vettel (cu ambii piloti) asa ca daca nu apar incidente campionatul este jucat si castigat de echipa cu pachetul cel mai competitiv - RBR cu Vettel.
Concurenta la pneuri nu se va putea realiza dacat daca se schimba filozofia de a genera spectacol utilizand degradarea pneurilor.
Pentru ca fiecare constructor va impinge furnizorul de pneuri sa le ofere pneuri mai durabile. Si atunci sa vezi ce dispiute vor aparea... care masina este mai buna dar mai ales dce tip de pneuri folosesc.
Personal optez pentru 2 furnizori de pneuri dar fara limitarile astea stupide cu privire la numarul de specificatii ce trebuie folosite si numarul minim de intrari la boxe. Sa lase furnizorii de pneuri sa lucreze direct cu echipele si atunci sa vedem performanta pura. Aici cred ca este esenta F1
Acum sa fim cinstiti. Schumacher nu mai este la prima tinerete dar cu siguranta a aratat ca pe circuit chiar daca nu poate sa se bata pentru victorie este extrem de greu de depasit (asa cred ca se vede valoarea unui piulot bun care conduce o caruta). Oricum el a fost adus pentru a dezvolta masina pentru ca la peste 40 de ani nu poti aduce un pilot pentru viitor.
Anul acesta au masina mai buna si in plus piloti tineri plus ceva teste facut in regim preferential deci sunt intr-o pozitie mai buna. Sa vedem ce schimbari vor fi anul viitor cand se face un nou reset la F1.
Ultimele comentarii
594 in total