Cu tot respectul si intelegerea varstei (adolescentii sunt mai usor de luat de val) cred ca aceste comparatii ar trebui sa le faca specialistii: piloti actuali sau fosti, comentatori specializati etc... sa te apuci sa te compari singur, cand inca nu ai inceput efectiv sa pilotezi in f1 este un pic cam mult, parerea mea.
In al doilea rand citind declaratia ma intreb cum pilota tatal sau: cand trebuia sa fie fluid - conserva pneuri, cand trebuia sa fie agresi era fluid.... :).
1. RBR au avut nevoie de ceva ani dar au aparut in f1 de nicaieri... deci au plecat de la 0 iar Mercedes nu a plecat de la 0, avand traditie in motorsport, dar au venit dupa o pauza destul de mare.
2. Daca in mod onest Matticci are dreptate si echipa are nevoie de 3 ani ca sa castige titluri, inseamna ca in ultimii 10 ani, dupa plecarea lui Brawn, Todt & CO a fost un dezastru general in organizare, cultura, etc.... si ma intreb cum este posibil acest lucru.
3. Prin declaratia asta practic seful echipei le spune pilotilor actuali ca acestia se vor ocupa de dezvoltarea culturii la Ferrari si nu de castigarea de titluri. Si cum amandoi sunt mai aproape de finalul carierei decat de debut, oare cat de corect este sa le ceri sa isi sacrifice ultimii ani de pilotaj ca sa dezvolte cultura la Ferrari.
In loc de concluzie: Mattiacci este un manager bun dar intreaga cultura actuala Ferrari este un mare bullshit sau Mattiacci se inscrie in linia "marilor" manageri de echipa pe care i-a avut Ferrari pana acum.
Ca fan Ferrari sunt blocat de acesta declaratie. Indirect sunt invitat sa inchid televizorul pana in 2017 daca vreau sa imi vad echipa castigand....super treaba ...
Interesant. Mercedes a oprit negocierile. Cand le vor relua oare vor conta ordinele de echipa ascultate ?!? ... Din pacate pentru el, Hamilton este pus sub presiune de propriai echipa... cei dept, la capitolul decraratii omu este un cosmar pentru ofiterul de presa official al echipei :)...
@ Bogdan - este adevarat la Ham a avut masina franjuri, dar pentru asta tot el este responsabil. Dupa aparitia penei, comentatorii Sky suneau: slow down Lewis, slow down... iar Lewis mergea tare.
Cred indreptatita dorinta de a ajuge cat mai repede la boxe dar practice pe langa nesansa cu Rosberg (care este responsabil de contact) si el a pecetluit soarta cursei.
@cutitu de bonus - corect: cu titlu de bonus.
Si inca ceva...regulamentul spune clar cum trebuie sa se procedeze la depasire, Chir ca ne place sau nu, unele dintre depasiri au fost conform cu regulamentul altele nu. Comentatorii sky au spus clar ca manevrele lui Mag au fost la "limita" regulamentului in mod repetat. Dar asta este...
Ultimele comentarii
594 in total