Pacat de plecarea lor. Pentru mine Chevrolet a reprezentat o masina buna la un pret decent (actual posesor de Captiva - 3 ani cu 215 mii km la bord fara probleme, doar revizii si ceva maruntis...)
... i-a arătat lui Ecclestone configuraţia circuitului, iar lui i-a plăcut. Acum discută despre taxa de participare... :)
Nu neg experienta lui Ecclestone in f1 dar nu pot sa nu ma gandesc ca discutia despre configuratia circuitului a durat cel mult 5 minute, restul fiind rezervat discutiilor despre taxa :)).
Cu siguranta ca noi stim foarte putin din lucrurile care se intampla in spatele cortinelor. Dar ma tot intreb ce ar cere Alonso astfel incat sa devina o problema pentru echipa si fac un mic exercitiu:
1. statutul de nr. 1 in echipa - nu este cazul deoarece rezultatele o arata de la sine.
2. clauze de reziliere in caz de lipsa a performantelor monopostului - nu este cazul deoarece oricum exista un contract valid.
3. ....
Oricum, Alonso a pus in slujba Ferrari 5 ani in care cel mai mult a fost al doilea. Tot de 5 ani reuseste sa obtina rezultate si respectul specialistilor in f1 utilizand o masina inferioara. Il inteleg pe Mattiacci care vrea sa schimbe multe dar poate ca a renunta la unul dintre cei mai buni piloti de pe grila nu este cea mai buna solutie.
Acum nu ramane decat sa asteptam si sa vedem. Ceea ce este interesant este faptul ca Alonso a tot repetat ca doreste sa ramana la Ferrari iar din punct de vedere al mesajelor transmise a fost unul dintre cei mai ponderati piloti. Nu la fel este cu echipa. sa vedem
Un fan al F1 (care a facut mai mult decat sa comenteze pe automarket) a murit iar noi aici tragem cu injective despre pilotii pe care nu ii suferim... trist.
Arata superb.
Referitor la cilindree haideti sa nu ne lamentam... nu stiu cat de mult aspectul taxelor ne va tine departe (pe unii dintre noi) de acest model care cu siguranta va sari de 35000 euro.
Ultimele comentarii
594 in total