Nu arata prea rau. Doar sa reuseasca sa gasesca niste limite care sa fie acceptate de toate echipele iar aceste limite sa fie cat mai generale cu putinta. Doar asa putem sa vedem de ce sunt instare inginerii.
Felicitari pentru articol, ar trebui sa il publicati in fiecare zi in "Top news" si in toate site-urile partenere.
Cateva comentarii:
- (mi)politia ar trebui sa se opreasc din anumite obiceiuri (radarul din tufis la 20 de m de iesirea din localitate - in mijlicul campului, spaga ceruta direct sau indirect, aplicarea selectiva a legilor) si sa faca cu adevarat preventie (sa fie in trafic, sa verifice, etc). Practic nu trebuie dacat sa aplice legea.
- precizarile sunt extrem de utile, mai ales: circulatia in sensul giratoriu (nu doar semnalizarea),
- merita o mentiune referitoare la obligativitatea REGLARII farurilor de intalnire.
- cu toate ca au sens anumite prevederi sunt apropape imposibil de respectat: anvelopele de iarna in permanenta pe masina, curatarea numarului. Dar acestea sunt asa ca trebuie respectate.
Acum poate sa inteleaga de ce a castigat relativ usor in 2012. Poate le explica si inginerilor diferentele fata de RBR poate mai reduc acestia un pic decalajul.
In rest, spor la treaba!
Uite asta nu inteleg eu. Au avut atat timp sa se pregateasca pentru teste si cand colo, au probleme elecrice si stau in garaj. Nu spun ca nu pot aparea probleme cand faci de la 0 un motor dar totusi pierd zile de teste. Asta ma face sa cred ca dincolo de tam-tamul facut pentru includerea mai multor zile de teste, de fapt nu prea se streseaza pentru aceste teste. Si asta imi este greu de inteles.
Ultimele comentarii
594 in total