Interesant cum se modifica declaratiile... ca sa fiu ironic ma intreb când vor recunoaste ca explicatia cu vantul este ”praf in ochi”?
Oricum nu merg bine testele dar se pare care reusesc sa se faca de ras destul de bine... atata marketing si publicitate, atata emulatie pozitiva iar in final masina nu merge, 2 piloti buni stau pe bara iar al treilea are un accident serios despre a carui cauza suntem mintiti.
Sanatate lui Alonso, capete limpezi inginerilor si mai putin marketing bulls**t !!!
Dap. si surpriza surpriza, dl. Ron Dennis tine azi o conferință de presa in cadrul căreia a afirmat ca pana la urma Alonso a fost inconștient pentru o perioada ”scurta” de timp. Sunt curios ce va mai afirma pentru ca oricum FIA va face public rezultatul anchetei.
O nouă lecție de marketing :)
Hmmm... referitor la decizia de a nu il folosi pe ROS, cei de pe Sky Sports spuneau ca asta s-ar datora deciziei Mercedes de a nu-i oferi lui ROS mai mult timp in masina decat lui HAM. Iar faptul ca deodata si ROS a devenit brusc bolnav este cel putin ciudat si lasa loc la interpretari.
@danielpopescu85 - Felicitari pentru seria de articole si pentru munca depusa aici pe site.
Daca imi permiti, as doar o mica observatie referitor la modul de prezentare a datelor pe graficul din articol. Datorita specificului datelor prezentate (cu cat valorile sunt mai mici cu atat rezultatul este mai bun) alegerea tiparului nu este cea mai reprezentativa, deoarece ai niste linii grafice lungi (mari) care prezinta rezultate mai putin bune.
Ca o comparatie, si pe podiumul de premiere treapta aferenta locului 1 este cea mai inalta, restul urmând dupa. Sper ca m-am facut inteles si poate iti este de ajutor.
O zi buna.
Ultimele comentarii
594 in total