@scrooge.........eu cred ca fabricantul o sa joace un pic cu duritatea metalelor, sa le faca in asa fel in cat sa aive o uzura direct proportionala atat camesile cu tabla, cat si cuisorul.
Eu circul cu astfel de cuie in prezent si observ ca, camasa cuisorului nu doar se toceste ci are si o deformare.......face un fel de floare ca si o dalta atunci cand o lovesti cu ciocanul....de tabla sa nu mai vorbim ce va pati.........si ma intreb cum va mai fi posibila intrarea lor in aceea tabla sau revenirea lor in stare de repaus...cum se vor mai actiona ............la modelul cel nou, pentru ca o sa se gripeze tot ansamblul.
Oricum eu cred ca interesul NOKIAN este sa le omologheze in tarile unde cuiele sunt interzise. CRED CA S-AR DUBLA VANZARILE !!!! .
Dar sa le omologheze inainte sa apuce sa se toceasca.
Din cauza acestor controverse legale contra rotilor cu tinte este un chin sa te deplasezi dinspre o tara nordica catre restul europei pe timp de iarna, foarte multi renunta sa plece cu masina doar din cauza asta.
Eu dau nota 10 stirei si sper ca NOKIAN sa rezolve aceasta problema
@ scroge.....camasa de care zici tu se toceste odata cu cauciucul, poate chiar inaintea lui. Camasa si metalul in care este incorporat acel cui foarte dur de videa se tocesc odata cu cauciucul pana cand cuisorul videa se rupe sau cade singur jos. Cand se duc cuisoarele .se duce si anvelopa. CA SA SE DUCA SI CAMESILE TREBUIE SA FI TRECUT DE MULT DE SARMELE ANVELOPEI.
Oricum NOKIAN sunt foarte buni si sper ca noul model sa fie acceptat si la noi in tara.............cu toate ca asfaltul nostru se strica din alte cauze
la chestia cu stergatorul nu ma asteptam. este foarte neplacut pe timp de iarna atunci cand vrei sa cureti zapada. un prieten are laguna 2 si il scoate din minti chestia asta.
Ultimele comentarii
46 in total