Sunt tare bucuros ca pe unii i-am enervat rau. De data asta nu o mai raspund la astfel de mesaje submediocre.
P.S.: yoyo, ai demonstrat ca nu trabuie sa fi fanul unei maeci auto ca sa ai habar despre un brand sau altul. Asta vroiam si eu sa subliniez, nu sa duc lauda Audi pana la extrem. Nu este rau nici sa nu stii, este grav insa atunci cand pe baze subtiri fi si te dai atotcunoscator. Multumesc ca ai demonstrat celorlalti ca nu este greu sa te informezi, mai ales in ziua de astazi cand informatia este doar la un click distanta.
P.S.: @mowgli, sper sa nu ma insele memoria, dar eu stiu (si zic eu ca stiu bine) ca quattro ala din Pitesti, cel de care vorbesti tu si despre care spui ca ai concurat (probabil la liniute) este defapt un Audi 80, mai bine zis o replica.
Sunt tare bucuros ca pe unii i-am enervat rau. De data asta nu o mai raspund la astfel de mesaje submediocre.
P.S.: yoyo, ai demonstrat ca nu trabuie sa fi fanul unei maeci auto ca sa ai habar despre un brand sau altul. Asta vroiam si eu sa subliniez, nu sa duc lauda Audi pana la extrem. Nu este rau nici sa nu stii, este grav insa atunci cand pe baze subtiri fi si te dai atotcunoscator. Multumesc ca ai demonstrat celorlalti ca nu este greu sa te informezi, mai ales in ziua de astazi cand informatia este doar la un click distanta.
P.S.: @mowgli, sper sa nu ma insele memoria, dar eu stiu (si zic eu ca stiu bine) ca quattro ala din Pitesti, cel de care vorbesti tu si despre care spui ca ai concurat (probabil la liniute) este defapt un Audi 80, mai bine zis o replica.
@BMW, singurul comentariu de prost este al tau, fara nici un fel de suparare. "S" de la Audi nu inlocuieste, nu va inlocui si nu a inlocuit niciodata RS. Audi are si va avea o singura divizie sport si aceea este QUATTRO Gmbh, adica divizia care produce modelele RS. Modelele Audi care poarta badge-ul "S" sunt in general varful de gama care beneficiaza de cel mai puternic motor domestic si imbraca haine cu tenta sportiva, nu are nici un fel de legatura cu lumea RS-ului. In consecinta testul este mai mult decat legitim.
Acum pt toti cei care o tin intr-una cu 335xi nu vreau decat sa le amintesc ca in comparativul de mai sus S4 a castigat la TOATE capitolele si este greu de crezut ca in varianta 4x4 seria3 putea echilibra balanta in vre'un capitol, fiind de notorietate suprematia quattro in ceea ce inseamna aplicativitatea tractiunii integrale pe turisme.
@mowgli, ne place sa ne dam destepti, interesati nu? Gargara ta ieftina si redusa la un singur lucru...BMW, nu ma intereseaza si nu te face sa-ti depasesti conditia, cel putin din pct meu de vedere. Faptul ca tu esti atat de redus incat nu poti intelege importanta imensa pe care quattro a avut-o in raliuri in acei ani si cat de extraordinara a fost acea masina, nu face cu nimic mai putin glorioasa acea perioada pt Audi. Sa nu uiti ca pt a demonstra suprematia in acea perioada Audi a pus la volanul Quattro o femeie, si culmea e ca a si castigat.
Cat despre motorul de Lambo de pe RS6 mai bine ai mai cauta pe google. Motorul V10 de pe Gallardo este dezvoltat de Audi si este derivat dintr-un motor V8 al acestora. Un alt aspect ar fi ca motorul de pe RS6, spre deosebire de cel de pe Gallardo este supraalimentat. Si pe langa asta nu trebuie uitata importanta pe care Audi a avut-o in revenirea Lambo care erau apropae in faliment la preluare.
P.S.: Nu o sa curga rating-ul negativ, o sa ramana indignarea si dispretul nostru pt cei ca tine, noi astia care stim sa respectam fenomenul auto, sa ne detasam de subiectivism atat cat sa putem privi obiectiv etc.
P.S.: Stiu ca toate amibele vor avea orgasme in timp ce vor incerca sa ma contrazica, dar nu-i nimic, sunt obisnuit sa enervez prostii.
@BMW, singurul comentariu de prost este al tau, fara nici un fel de suparare. "S" de la Audi nu inlocuieste, nu va inlocui si nu a inlocuit niciodata RS. Audi are si va avea o singura divizie sport si aceea este QUATTRO Gmbh, adica divizia care produce modelele RS. Modelele Audi care poarta badge-ul "S" sunt in general varful de gama care beneficiaza de cel mai puternic motor domestic si imbraca haine cu tenta sportiva, nu are nici un fel de legatura cu lumea RS-ului. In consecinta testul este mai mult decat legitim.
Acum pt toti cei care o tin intr-una cu 335xi nu vreau decat sa le amintesc ca in comparativul de mai sus S4 a castigat la TOATE capitolele si este greu de crezut ca in varianta 4x4 seria3 putea echilibra balanta in vre'un capitol, fiind de notorietate suprematia quattro in ceea ce inseamna aplicativitatea tractiunii integrale pe turisme.
@mowgli, ne place sa ne dam destepti, interesati nu? Gargara ta ieftina si redusa la un singur lucru...BMW, nu ma intereseaza si nu te face sa-ti depasesti conditia, cel putin din pct meu de vedere. Faptul ca tu esti atat de redus incat nu poti intelege importanta imensa pe care quattro a avut-o in raliuri in acei ani si cat de extraordinara a fost acea masina, nu face cu nimic mai putin glorioasa acea perioada pt Audi. Sa nu uiti ca pt a demonstra suprematia in acea perioada Audi a pus la volanul Quattro o femeie, si culmea e ca a si castigat.
Cat despre motorul de Lambo de pe RS6 mai bine ai mai cauta pe google. Motorul V10 de pe Gallardo este dezvoltat de Audi si este derivat dintr-un motor V8 al acestora. Un alt aspect ar fi ca motorul de pe RS6, spre deosebire de cel de pe Gallardo este supraalimentat. Si pe langa asta nu trebuie uitata importanta pe care Audi a avut-o in revenirea Lambo care erau apropae in faliment la preluare.
P.S.: Nu o sa curga rating-ul negativ, o sa ramana indignarea si dispretul nostru pt cei ca tine, noi astia care stim sa respectam fenomenul auto, sa ne detasam de subiectivism atat cat sa putem privi obiectiv etc.
P.S.: Stiu ca toate amibele vor avea orgasme in timp ce vor incerca sa ma contrazica, dar nu-i nimic, sunt obisnuit sa enervez prostii.
Ultimele comentarii
62 in total