Acum nu stiu ce au vrut sa afle cei de la Autocar, insa cred eu ca oricine si-ar fi putut da seama ca Ford-ul este mai rapid fie si doar cititnd fisa tehnica: o gramada de cai putere in plus, mai mult cuplu, acc. de la 0-100 mai rapida etc. Ce s-a vazut... un Megane capabil sa stea pe un drum virajat lipit de fundul unui RS mai puternic. Asta denota agilitate, insa niciodata agilitatea nu va tine loc de hp si Nm.
La pretul asta nu o sa aiba nici o sansa. Este greu sa te bati cu Golf-ul cerand un pret similar, unde mai pui ca nu vad ce ar avea in plus noul Astra fata de noul Megane. Daca mai adaug noua promotie Peugeot (vazuta aseara la TV) unde 308 costa 10.000E va fi greu, foarte greu.
P.S.: Iar pt cei care ridica Opel la nivel de referinta tin sa le spun doar ca Opel este de foarte mult timp la limita falimentului, nu sunt decat niste masini decente care au un pret SECOND HAND foarte corect. Opel nu a fost si nici nu este un motorist bun.
Avem ai niste exemplare de cercopiteci, nu le enumar ca imi e sila, care nu fac cinste acestei comunitati. Cred ca ar fi bine sa fie putin castrati de la IP, ca sa nu ne mai faca greata atunci cand citim o stire.
P.S.: @EU, n-am de ce sa intru in polemica cu tine, pt ca tu nu intelegi nici macar un amarat de video, dar in scris. Ce ai vazut tu acolo pe circuit e una, ce se intampla pe strada, in trafizul de zi cu zi e alta. Din pacate esti probabil unul dintre aceia care confunda circulatia stradala cu cirucuitul. Trist! Si apropo... chiar si in testul ala pe circuit, M3-ul si-a luat-o (si era CSL).
Avem ai niste exemplare de cercopiteci, nu le enumar ca imi e sila, care nu fac cinste acestei comunitati. Cred ca ar fi bine sa fie putin castrati de la IP, ca sa nu ne mai faca greata atunci cand citim o stire.
P.S.: @EU, n-am de ce sa intru in polemica cu tine, pt ca tu nu intelegi nici macar un amarat de video, dar in scris. Ce ai vazut tu acolo pe circuit e una, ce se intampla pe strada, in trafizul de zi cu zi e alta. Din pacate esti probabil unul dintre aceia care confunda circulatia stradala cu cirucuitul. Trist! Si apropo... chiar si in testul ala pe circuit, M3-ul si-a luat-o (si era CSL).
Superb, absolut superb! Probabil cea mai reusita masina Renault din ultimii ani. Respect pt divizia Renault Sport care face minuni cu modelele costructorului francez.
P.S.: Chiar daca motorizarea este una de exceptie si completeaza perfect look-ul masinii in articol s-a strecurat o greseala. Cred ca masina este capabila de o viteza maxima (probabil limitata) de 250km/h si NU DE 350 km/h.
Ultimele comentarii
62 in total