Daca pana acum gaseam naturala razgandirea americanilor de la GM asupra deciziei de a vinde Opel si chiar ii compatimeam pe austro-rusi deoarece Magna picase rau de tot de fazan (si fara contracte si fara Opel), iar reactiile Angelei insuficiente in fata gigantului american, acum s-a cam ingrosat gluma. Putin ramane Putin si cred ca o sa mai avem surprize. Daca totusi GM reuseste sa pastreze Opel, atunci politic America este mult prea puternica.
Articolul este de exceptie. Felicitari Mircea pt "scrierea" de buna calitate, deloc obositoare si foarte la obiect. De astfel de articole are nevoie Automarket, iar exprimarea "la obiect" reduce nr. celor care se vor plange de notare pt ca nu mai sunt fraze cu subanteles, greu de priceput pt unii dintre cititori, din pacate si cei mai vehementi.
Prea multe de spus nu am, pt ca Hunter si Unkle, au avut grija sa mi-o ia inainte. Da @Hunter, drumurile, service-urile si personalul din service fac ca ORICE masina din Romania sa aiba infinit mai multe probleme decat una exploatata in tarile civilizate, iar cei care detin masini, muncesc pt ele stiu despre ce vorbesc.
@Unkle, la noi "ie grele" de inteles ca o masina de 50.000€ nu se poate compara cu una de 10.000€, dar sa ai pretentia sa se inteleaga ca una de 25.000€ nu se poate compara cu una de 15.000€. Atata timp cat exista comparatii intre Logan si Passat, orice argument bazat pe o idee de genul asta este de prisos.
@Broasca testoasa, asa cum bine ti-a raspuns si M.M., cred ca era imposibil sa se cunosaca costul exact al reviziilor, sau daca vorbim despre un Renaul acesta trebuia testat doar intr-o hala de service. Asa cum am mai spus-o, costul ridicat al reviziilor Renault este mai mult o legenda. Daca esti (nu ma refer la broasca aici) bou si nu esti in stare sa-ti iei un bidon de ulei, un filtru de aer, un filtru de ulei si o bujie din alta parte decat din service si esti atat de inapt sa discerni intre piese de origine si unele turcesti aftermarket, nomal ca o sa ti se para scumpa revizia.
@aditza si europe, masina nu este urata deloc, live arata chiar foarte bine (iar o culoare mai inchisa o face chiar o masina frumoasa). Din cate imi dau seama Fluence nu prea este fotogenic sa cum multa lume nu este. Sa luam de exemplu poza lui @URAGANU. Vedem acolo pe cineva deosebit de urat, dar probabil ca in realitate avem de a face cu un model.
Una peste alta masina va fi un succes. Are tot ce ii trebuie, iar oamenii care chiar intentioneaza sa-si cumpere o masina de familie si au si carnet sa o conduca vor avea alte opinii fata de cele (unele) exprimate pe aici. Este evident ca masina nu este vre-un Bentley, are defecte (asa cum majoritatea masinilor au), insa pret/calitate este imbatabila, asa cum a fost si vechiul Sedan dealtfel.
Bafta!
P.S.: @Hunter la ce comentarii te poti astepta, cand ele sunt date de locuitorii unei tari care este pe locul 135 in lume la calitatea drumurilor, nu are prim ministru, este fara presedinte si fara parlamanet (asa cum se intampla la noi in momentul de fata). Un stat tribal, format majoritar din aborigeni primitivi.
Din pacate pt Opel, nu pt clienti. Daca Opel va fi nevoit sa umble la preturi, si cu siguranta va fi, clientii ar putea beneficia de o masina foarte buna la un pret corect.
P.S.: Adaug doar ca din pct de vedere estetic il consider sub Megane si Fiat Bravo, insa peste Golf si Focus.
In primul rand felicitari Bogdan Mirica pt articol. Daca nu ma insel este primul articol pe care l-am citit cu placere si interes pana la final, desi introducerea in Champions L. a fost putin fortata (insa "diferita"). Dupa acest articol pot spune ca mi-am schimbat si nu prea pct-ul de vedere vizavi de proaspatul Opel lansat, Astra. Daca am ramas placut impresionat si oarecum mirat de inovatiile aduse in aceasta clasa de Astra si desi, probabil, ultimele gadget-uri costa, consider ca Opel a gresit si va avea de pierdut. A gresit pt ca a adus Astra prea aproape de Insignia in ceea ce priveste dotarile si calitatea si nu va avea cum sa scada pretul fara sa aiba de suferit. Ceva asemanator a facut VW cu Golf-ul 5 cu care au pierdut foarte multi bani datorita costului de productie foarte mare. Deaia Golf 6 este un 5 in alte haine, pt ca VW trebuia sa-si scoata parleala si deaia G7 va veni mult mai devreme. Diferenta va fi data de faptul ca Opel nu are anvergura VW in ceea ce priveste forta financiara si nu cred ca va putea sustine o campanie de reduceri de pret in cazul in care masina nu se va vinde la pretul cerut de ei; si atunci Opel va avea mari probleme. In schimp prevad o stralucita cariera ca masina SH pt noul Astra si ca va fi cu siguranta apreciata de consumatorii de masini de ocazie Opel.
P.S.: Sper sa nu se inteleaga ca neg calitatile excelente relatate de Bogdan M. in articol. Din pacate masina este "mai buna" decar ar fi trebuit sa fie (vezi Audi A2 si VW Golf 5, pt cunoscatori).
Acum nu stiu ce au vrut sa afle cei de la Autocar, insa cred eu ca oricine si-ar fi putut da seama ca Ford-ul este mai rapid fie si doar cititnd fisa tehnica: o gramada de cai putere in plus, mai mult cuplu, acc. de la 0-100 mai rapida etc. Ce s-a vazut... un Megane capabil sa stea pe un drum virajat lipit de fundul unui RS mai puternic. Asta denota agilitate, insa niciodata agilitatea nu va tine loc de hp si Nm.
Ultimele comentarii
62 in total