"Din păcate, statisticile ne arată în continuare faptul că principală cauză a deceselor în rândul tinerilor este reprezentată de accidentele rutiere cauzate de lipsa experienței la volan."
Mai bine zis, lipsa unui minim dram de cultura si neuroni al cutiei craniene. Cauza este clara : posesorii de Bambeu si Marsadas Batz produc accidente pe banda rulanta cu cazanele lor care scot mult fum si polueaza la greu , dau ''peschesul'' baiatului de la ITP, si il trec ca si cum totul ar fii sub control. Se dau cu pisicutze si alte cazane gen : E3jn(oua), Golf ochi de bursuc, si alte coji sau cazane care n-au sansae nici in fata unul Logan 1.0 :)))......dar aerul ''premium'' conteaza cel mai mult : pielea tocita de fundul unui gealat asudat la 15 grade celsius, mahonul exfoliat , farurile ''Engeal Ais'' doar pe o parte, pe cealalta doar un bec reflector clasic si ala ars , etc.
@vianu
Nu, nu este cheder, ci element de etanșare sub forma unui cordon din cauciuc sau plastic, cu un profil special, adaptat locului de montare, mai pe intelesul tau. Aceasta bucata minimalizeaza zgomotul de vand ce patrunde pe la geamuri, nu-i doar un element estetic de finisaj. Din pacate doar cateva SUV-uri din aceasta categorie au acele ''spatii'' acoperite fara ca tabla vopsita sa fie vizibila la interior in acele zone. Opel Grandland dupa cum observ are acoperite acele zone ( nu-mi este prea clara imaginea ). La Peugeot 3008 si multe altele este destul de vizibil, plus ca si rama este destul de lata si iese mult in evidenta lipsa finisarii. Apoi mai ai pretentia sa fie premium ?
Poftim aici 3008-ul in configuratie are culoarea albastru metalic, care patrunde si la interior
http://visuel3d.peugeot.com/V3DImage.ashx?client=CFGAP3D&version=1PP8SYDCRKB0A0B1&color=0MM00NEG&trim=0P470RFX&width=675&height=305&ratio=1&view=011&format=jpg&quality=90&back=2
http://visuel3d.peugeot.com/V3DImage.ashx?client=CFGAP3D&version=1PP8SYDCRKB0A0B1&color=0MM00NEG&trim=0P470RFX&width=830&height=340&ratio=1&view=005&format=jpg&quality=90&back=2
In a doua configuratie masina este de culoare : MET. PYRITE BEIGE , culoare care din nou patrunde la interior intr-un mod neplacut precum la Dacia.
http://visuel3d.peugeot.com/V3DImage.ashx?client=CFGAP3D&version=1PP8SYDCRKB0A0B1&color=0MM00NLL&trim=0P470RFX&width=830&height=340&ratio=1&view=005&format=jpg&quality=90&back=2
http://visuel3d.peugeot.com/V3DImage.ashx?client=CFGAP3D&version=1PP8SYDCRKB0A0B1&color=0MM00NLL&trim=0P470RFX&width=675&height=305&ratio=1&view=011&format=jpg&quality=90&back=2
Ieftin si inestetic nu ?
@Zorba
Salutare ! Si in acelasi timp bine ai venit in comunitatea AM ( observ ca esti unul nou ). Sa incepem cu inceputul.
1.Opel este o marca demult ''corcita'' , modelele fiind derivate si paraderivate din alte modele de ramura americana si invers > Opel Omega = Cadillac Catera , Daewoo Racer = Opel Kadett = Pontiac LeMans, Opel Insignia= Buick Regal, Opel Mokka = Buick Encore, si tot asa.
2. Acest pasaj era pentru acei ''meseriasi'' care tot afirma cat de ''premium'' sunt noile 3008/5008 ale PSA ( a se citi si comul ofuscatului @Andy, daca esti nou iti cer sa te feresti de afirmatiile acestui user care doar vorbeste baliverne din auzite ). Eu nu am afirmat niciodata ca sunt premium, fiindca nu poti fii premium doar punand o tableta in bord si niste piele ecologica . Premium inseamna sa ai si un ''dedesubt'' la fel de premium, in acest caz diferenta fancand-o tipul de suspensie low-cost cum am mai zis, acelasi tip oferit si de Dacia pe majoritatea modelelor sale .De ce ? Fiindca este cea mai accesibila suspensie la ora actuala. Putini constructori mai sunt cei care ofera calitate, fara praf in ochi, iar aceia nu-s europeni. Cat despre Watt Link-ul de pe Opel, stiu despre ce vorbesti si iti dau perfecta dreptate, este un tip de suspensie semi-independenta si imita cat de cat feeling-ul uneia independente pure, dar tot nu se apropie de una ( nu doar eu zic asta, iti dau texte din test drive-uri daca vrei ) . In ceea ce priveste lipsa chederelor care acopera zonele in care se vede tabla vopsita la interior ele nu sunt doar de estetica, mai au si un rol important : acela de a imbunatatii sunetele ce patrund de la vant in timpul rularii pe autostrada. Asadar confort sporit, dar si atentia la detalii.
PS: Acum ca va fii parte din grupul PSA ne va consola cu acele elemente din plastic ale caroseriei specifice marcilor frantuzesti, si acea suspensie ieftina tip grinda rigida. Din fericire Opel ramasese singura marca americano-germana care inca oferea suspensie independenta pe multe modele : Antara, Insignia, Ampera, etc. Acum : low-cost scrie pe marca asta. Ca si noul Pejo' 3008/5008 ala ''foarte premium'' pe care ''meseriasii'' intr-ale domeniului auto il numesc, poate fii orice numai premium nu poate fii. Cu aceea suspensie dependenta ca de Dacia si acele elemente de tabla neacoperite cu chedere, nici nu poate fii vb de ceva premium.
Eu unul il vad mult mai mic decat era Antara, iar ei il numesc cel mai mare SUV Opel. In afara de partea dorsala nu-mi place nimic la masina asta. E mult prea depasita de rivali precum Nissan Qashqai facelift, Mazda CX-5 2017, Kia Sportage, Hyundai Tucson, si restul. Design atipic Opel : anost.
@Moldovean
Materiale moi avea si Cielo 1 pe toate fetele de usi si inclusiv pe bord. Inainte masinile se faceau cu cap. Acum cantitatea este pe primul loc.
@IronR
Atmosfera batraneasca era omniprezenta la oricare alt concurent la acea vreme. Astra G a fost lansat in anul 1998, an la care concurentii erau : Renault Megane 1 prefacelift ( cu acelasi bord batranesc ), Skoda Octavia 1 prefacelift ( cu bord de Skoda Felicia, adica tot batranesc ), Ford Focus 1, etc.
@Andy
''materiale mai bune decat media'' ....woww esti tare man. Nici nu a aparut acest model si-ti dai seama ca-i mai calitativ decat ceilalti .......cretinisme. :)))
Ultimele comentarii
51 in total