• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

caro_90

  • Membru din 16.03.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 51 in total
  • @dan grecu ES nu-i coupe cu 4 usi colegu' . Iar ti-ai facut implat cu ierburi in nari ? @@caro_90 E mult prea complicat sa-i explic unui ca tine. Cum s-ar zice : redus mintal ( pe romaneste ). Daca vrei pe ruseste am traducerea mai buna. I-a loc....
    Lexus avertizează că SUV-urile și crossoverele vor elimina sedanurile de pe piață: "Berlinele au nevoie de un caracter dinamic mai bun"
  • @Dan grecu Camry nu-i de clasa executive colegu'. Camry este concurentul lui VW Passat B8 care d.p.d.v il bate fara probleme in U.S si Rusia. PS: N-ai auzit prea bine zvonul, GS va fii inlocuit de un coupe executive cu 4 usi. Stai jos ...... nu ti-a picat fisa
    Lexus avertizează că SUV-urile și crossoverele vor elimina sedanurile de pe piață: "Berlinele au nevoie de un caracter dinamic mai bun"
  • @andrei Cat de prost sunt platiti ? Hai sa-ti spun eu . Un manager de vanzari are un salariu brut de 3.000 ron lunar ( asta in cea mai proasta luna a lui in care nu vinde nici un autovehicul ) , atat de ''prost'' sunt platiti, nu mai zic ca stau doar pe scaun la birou si freaca menta...atat de ''demotivati'' si ''munciti'' sunt saracii de ei. Trecand peste asta, ei primesc un comision de X % din totalul vanzarilor pe care le-a efectuat . Sa zicem prin absurd : 1% la un autovehicul premium care costa 70 mii euro , lui ii se mai adauga inca 700 euro la salariu adica inca 3.000 ron . Daca se vand 4 astfel de masini la acel showroom pe luna , peschesul este de vreo 3.500 euro lunar.
    Showroom nou în București pentru clienții Jaguar și Land Rover
  • @Vlad, Din pacate in RO, putini sunt acei dealeri care mai au acel comportament serviabil si rational atunci cand vine vorba de a servii cerintele consumatorilor. Mie nu de putine ori mi s-a intamplat sa fiu tratat cu dispret de catre unii dintre ei. Iti promit diverse oferte prin email, apoi......canci. Ii suni la loc dupa cateva zile bune sa ii intrebi, iti promit ca-ti vor trimite in cel mai scurt timp posibil, apoi iti trimit in dorul lenii doar lista de preturi pe care oricum puteai sa o vezi si pe website-ul oficial al marcii, iar mai jos iti lasa un mesaj gen : mai multe informatii le veti afla in showroom. Cand ii suni pentru a solicita un test drive, parca-s painea lui D-zeu asa de frumos vorbesc. Dar odata ce ai ajuns la ei, iti spun : ba ca modelul nu este disponibil decat peste o ora ( facandu-te sa strabati drumul degeaba pana la ei ), ba ca ai intarziat 5 minute ( lucru care mi s-a intamplat la Porsche Bucuresti ) iar masina este pe traseu, ba ca motorizarea care o doresti nu se afla momentan si iti pot oferii alta , etc....diverse scuze destul de penibile.
    Showroom nou în București pentru clienții Jaguar și Land Rover
  • Mda. Iar cand intrii la ei in showroom dealerul te primeste cu toata aroganta. Cand ii mai ceri si un test-drive parca-i vine sa-ti dea cu o caramida in cap . Ma rog , asta nu doar la RR, cam la toate marcile premium e acelasi lucru. Personalul romanesc este de toata jena , ca sa nu zic de ra*at . Parca ar da de la ei :)))
    Showroom nou în București pentru clienții Jaguar și Land Rover
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău