Bravo Foltzfagin. Tot inainte....''dizalul'' sa traiasca neamule. Ce conteza ca fumega mult CO2 in aerul respirat, atata timp cat are soft din fabrica :)) . Totusi 2.0 150CP si 9,1sec ? Cam anesteziat motorul avand in vedere ca este ''chipuit'' inca de pe standul de testare al emisiilor :)))
@QAR7
Nu te teme. Cu siguranta va exista si un entry-level. Nu de 190-220CP ( ar fii prea mult pt VW ) , ci 1.4 TSI 125CP cu suspensie dependenta spate ca la Dacia Lastun :)))
@Tembelus Rex
''PS: pentru iubitorii de masini germane - cum se face ca nu e Amarok-ul pe primul loc ......? :)''
Pentru ca Amarokul s-ar rupe precum o cutie de carton in off-road :))) ....nu valoreaza nici cat praful de pe toba unei Toyota Hilux. In ceea ce priveste asamblarea s-ar despica in doua , asta pe langa faptul ca-l ataca rugina dupa primii 2 ani de utilizare excesiva in off-road. Oricum daca ar fii luat si un Amarok cu ei, nu ar fii mai vazut sleaurile bine din cauza fumului de TEDEIU :)))....pardon, adica ''blu moushan'' :))
@Scorpionul.agasant
Ai dreptate, doar ca din pacate tu n-ai bani nici de epava lui GS, dezechipata fara componentele anexe :)))
Saracul Dan Grecu, un cuvant n-a mai zis. E rosu' de rusine, el un ''ultra'' cunoscator automobilistic sa nu diferentieze segmentele auto ? Oricum Lexus conduce detasat de ani buni la capitolul satisfactiei fata de consumatori, in topul JD Power Lexus este lider in ceea ce priveste calitatea asamblarii ( realizata manual ) si lider in ceea ce priveste fiabilitatea cu o rata de defecte infima. Intr-alta ordine de idei Lexus a castigat doua premii de design anul acesta la saloanele auto : Nava amiral LS si coupeul de lux LC . In ceea ce priveste valoarea de marca Lexus conduce detasat topul an de an. Iar la capitolul vanzari in U.S inca nu poate fii doborat recordul de vanzari a lui LS. De la infiintarea marcii in U.S si pana in prezent s-au vandut mai multe LS-uri decat S-uri sau Seria 7.....Ofer topul cine-l vrea.
Ultimele comentarii
51 in total