@mowgli_jungle.
''Ceea ce vezi tu se numeste arta si exclusivism'' - HAHAHAHAHAHA . Care arta boss ? :)) care exclusivism ? Si un Oltcit restaurat de 10k euro e mai exclusivist ca Phantom-ul asta facut numai din ''chit'' . Amice, tocmai ce m-am intalnit cu un prieten vinerea trecuta. Si-a prezentat noua s-a achizitie : un Daewoo Damas reconditionat din 91'', peste 4 ani ii va face atestat istoric. Nici n-ai idee cum intorceau privirea cocalarii din ics faiv dupa acea masina, masina care l-a costat 6 mii euro cu totul.
Mda, din nou luxul este sinonim cu ''prost gust'' . Sa dai 15 mil euro pe o masina si sa ai bord de Phantom ~ o masina lansata acum mai bine de 10 ani cu design de sifonier sculptat cum avea bunica, este de-a dreptul culmea prostiei si penibilitatii atroce grave. Iar jantele alea subdimensionate n-ar trebui sa caute pe o astfel de masina de clasa asta, poate doar pe Dacia Duster, asta sa nu mai vorbesc ca arhitectura este aceeasi cu vechiul BMW seria 7, o masina care costa 18 mii euro la mana a doua. Dar nah.....cum pe Audi TT 2017 1.8 TFSI avem suspensie de Dacia Logan , dc sa nu avem si pe un Rolls de 15 mil euro o arhitectura de masina de 18 mii premium ?
Valeleu......ce preturi se practica zilele astea. Ma cufuri' pe mine cand am vazut pretul noului Ibiza, acum Micra. Cu suma asta iti cumperi Swift 4x4 si hybrid cum am mai zis.
PS: Tocmai ce am uitat sa specific punctul forte in clasa sa : geamurile laminate laterale fata. O dotare care nici pe alte clase mai mari chiar premium nu gasesti. BMW x5 ofera doar geamuri laterala fata securizate ( clasice ) , la fel si Audi Q5, Merccedes GLE, etc. Doar Cadillac si Lexus ofera pe SUV-uri geamuri laminate fata si evident Toyota LC200 si mai nou CH-R . Pentru restul , e prea ''costisitoare'' aceasta optiune care se gaseste si pe anumite smartphones.
Cel mai aratos SUV compact din clasa sa. Iar pretul este mai mult decat avantajos : In entry level ofera ''mai multa masina'' decat restul concurentilor : faruri LED si spalator ( dotare inexistenta la concurenti ) nu mai zic de Active City Safe si capota activa, keyless go, etc. Iar motorul 2.0 165CP este cel mai puternic din segment pe palierul entry-level.
@Gabi
'' pacat ca vine cu fix aceleasi motoare de pe prima generatie '' . Tu te-ai uitat bine in tabel ? Toti producatorii ofera fix aceleasi motoare de ani buni, nici unul nu ofera motorizari noi. Macar noul CX-5 ofera in basic motorul de 165CP fata de 145CP care era oferit pe generatia anterioara .
''Ce nu-mi mai place este ca nu pot avea un CX-5 Revolution, cutie automata si motorul de 2 litri.'' Fiindca intre Attraction si Revolution TOP diferenta e de doar 2 mii euro, de aceea pe Revolution nu exista cutie automata.
Ultimele comentarii
51 in total