Mda......Se pare ca doar DRL-urile ( cu smd-uri ori neon led, dupa caz ) schimba intreg aspectul masinilor moderne, fara acestea trec neobservate pe strada ca si cum le-ai confunda cu niste modele aparute acum 5 ani ( acest lucru valabil doar pentru cei care nu prea se pricep la masini ). Tin minte si acum un caz in care mergeam cu prietena mea pe trotuar si am vazut o Skoda Octavia 3 ( tocmai se lansase pe atunci ) in echiparea basic, si am intrebat-o daca-i place - mi-a raspuns fix asa : Asta e demult aparuta ! Apoi mai mergem cativa metrii iar in timp ce asteptam la trecere vine tot o Octavia 3 de TOP cu acele DRL-uri cu neon LED integrate in blocurile optice fata, si imi zice : uite modelul asta nou de Skoda imi place ! Am ras cu pofta :) . Din pacate constructorii se zgarcesc la a pune aceste DRL-uri cu neon LED in basic ( desi U.E o cere ) , unii dintre ei ori pun DRL cu bec clasic, ori cu SMD LED , cea cu neon LED este optionala cam la majoritatea impreuna cu farurile full LED ( adaptive dupa caz ) sau la versiunile de top la marci japoneze ori frantuzesti. In cazul Renault am observat asta la intreaga gama : la Clio benzile LED de zi vin pe echiparile superioare in timp ce basic-ul ofera doar DRL cu SMD ( banda de led-uri destul de puternice care lumineaza pe timp de zi, integrat in bara fata nu in far ca cele cu neon led ), la Megane 3 , in basic dispare acest neon Led tip ''C'' si lumineaza cu SMD-uri LED doar partea de jos adica ''_'' , codita la ''C'' . Feeling-ul acestor DRL-uri este evidentiat doar ziua, fiindca noaptea odata aprinsa faza scurta, se vede doar o lumina alba si cam atat, le poti confunda cu niste banale faruri cu xenon, dotare care a aparut pe orice cazan germana gen : Foltzfaghen la mana a doua din 1900 toamna, care iti ''rupe'' ochi cand le aprinde ( neomologate )
Am vazut ieri un GLE COUPE, adica NU....de fapt GLC coupe, DA stiu, exact asa am reactionat ....... matrioscka rulz'....... copy paste and copy paste ....nimic original. Iar cand vad 2.0 L pe spatele unuia , ma i-a cu ameteala . Cum poate posesorul sa nu renunte la inscriptionare motorizare .
Daca asta concureaza cu Juke , atunci C4 Cactus cu cine mai concureaza ? Caci dupa spusele oficialilor Citroen a fst lansat tot ca rival pt Juke. Nu are relevanta. Dar nah....Citroen- Opel.....se intelege acum .
@Edik
Eu cred ca tu nu ai nici o legatura cu domeniul auto :))) .Daca Hyundai I10 si Kia Picanto sunt de clasa sub compacta inseamna ca I20 si Rio sunt rival cu Golf , Focus , etc =)))) .Nu ma pot oprii din ras.
Ultimele comentarii
51 in total