bay baieti voi sunteti cu capu......nu se va compara niciodata un 4x4 cu un 4x2, are dreptate Uraganu ca degeaba bagii mii de cai pe ea ca nu este competitiv, dar mai e o chestie .... in curbe supravireaza si risiti sa te duci dracu cu caii tai frumosi...pe cand un 4x4 cu diferential te tine pe sosea ...d-aia Subaru e lider in 4x4 la raliuri ca si Citroen.
mercic Domnule Mircea Mester :D:D pentru Sandero
Sa incepem cu redesenarea lui Sandero
-Garda la sol sa fie mai mica, neaparat.
-Gura de aer din bara sa fie pusa invers, proiectoarele sa iasa fie dreptunghiulare incastrate in gura aceea.
-Oglinzile sa aiba o forma mai aerodinamica mai rotunjoara, caci astea sunt de camion.
-Manerele usilor restilizate intr-o forma mai finutza.
-Pe haion un eleron sport mai mare ,care sa completeze lipsa de creier a celui care a desenat stalpii spate.
- Stopurile cu LED(eventual)
-Evacuarea cu cap cromat forma ovala
-Si aripile sa fie putin mai evazate.
cam atat...astept sa vad ce o iesi:X:X:X
te-am rugat in editia trecuta sa introduci in programul de modificare Dacia Sandero ....e masina noastra a romanilor si merita a fi modificata.......
Acum sa trec la BMW...........curbele si liniile ce se gasesc pe cate un Bmw nu sunt puse la misto ele imbunatatesc dinamica masinii, curgerea aerului pe suprafata acesteia (Efficient Dynamics).
As schimba decat culoarea (bleu perlat) si gura de intrare a aerului din bara care sa fie mai pronuntata in afara.
Atat:*
Ultimele comentarii
100 in total