Ce fraieri...daca erau in romania imediat incepeau cu proprietatea privata, ca au comis un abuz, ca-i dreptul lor asupra masinii. Se pare ca in tarile bananiere nu merge cu aroganta prostului.
@q si cam cum crezi ca se obtine Hidrogenul ala? Din apa? Cumva utilizand curentul electric pentru desfacerea legaturilor chimice?
Adica...transformi electricitatea in hidrogen...ca sa o transformi iar in electricitate...cam care-i eficienta?
Un numar minim de opriri la boxe? Cu un timp minim? Ca in formula E...care-i mult mai spectaculoasa decat F1
As pune si motoare de 1L in loc de 1.6. Dar fara alte limitari (presiuni in turbina, turatie etc)...sa pocneasca motoarele...sa le impinga la limita... Eu zic ca si un motor de 1L turat pe la 20.000 rpm si supra alimentat la greu scoate sunet ok...chiar foarte ok...si sa se scoata porcaria aia cu numarul maxim de motoare utilizate.
Bun...dar problema relati-ului este rezolvata cu S&S. Alt avantaj? Altfel imi pare o solutie extrem de scumpa...complicata si costisitoare. Mai simplu era un motor atkinson...cu cama de admisie mai lunga si raport de compresie mai mare (14-15:1)
@Fail nu incarci...cam 120km/zi este media pe care o face un curier.
@joe nu este lesinat. Doua motive: A)puterea este instantanee...la un motor cu ardere interna de fapt se foloseste aprox 20-30% din puterea lui. Ia altfel, un motor diesel, la 2500 rpm si acceleratia in podea genereaza 50% din puterea lui. Un diesel de regula il conduci pana in 3000 rpm. Prin urmare, putem spune ca-i un echivalent cu un motor cu ardere interna de 120-130cp. Bine, asta in utilizare normala, nu competitie...B)Pentru oras este suficient
Ultimele comentarii
83 in total