Mai mult...nu's unt de specialitate...dar eu banuiesc ca oboseste si armatura dupa 40-50k km...chiar daca are doar un an masina...
De asta zic ca testul este doar o reclama...nu are nici o relevanta in viata reala...si nici o tangenta cu viata reala.
Amu...sincer...intre un premium sh si un buget nou...nu aleg nici una dintre ele...prefer un midle-range nou :D
Eu am o intrebare....dar o anvelopa uzata...dar nu artificial?
Nu de alta...dar o avenlopa care nu a fost uzata arfificial...are is cauciucul imbatranit
Asa...doar au dat jos un strat de cauciuc. Absolut nici o diferenta
Nu de alta...dar exista o diferenta colosala de franare intre un acuciuc de 3 luni si unul de 3 ani
Reclama...
vianu ce ai vazut tu consum la relanti cand esti in frana de motor...este cand motorul are sub o anumita turatie (de regula undeva pe la 1200-1400 rpm)...si incepe sa injecteze combustibil pentru a mentine turatia de relanti. In cazul meu, in frana de motor...pana la1250 rpm am vazut ca nu se deschid injectoarele
@vianu am masina cu motor de 0.9 si 1050 Kg...simti putina frana de motor doar cand cupleaza compresorul. Diferenta mare intre motorul in viteza si "pe liber"...la o panta mai mare este aproape 0. Deci da, ai drepate, motoare mici, caroserie medie...frana de motor lipsa cicuiu
@Ciprian nu-si pastreaza viteza...doar incetineste mult mai putin (adica distanta pana la oprire este mult mai mare). Echivalentul cu o manulala: la 130Km/h scoti masina din viteza si opresti motorul...cand ajungi la viteza dorita (sa spunem 60Km/h). Pornesti motorul si o bagi in viteza.
@Ionut este adevarat (se opreste complet combustibilul). Doar...este mult mai ieficient sa produci 10Kw decat 1Kw. De asta, se incarca doar cand esti in sarcina. Motivul este simplu: motorul consuma acelasi lucru mecanic, indiferent ce putere utila produce (adica la 1000 rpm, ca ai acceleratia in podea sau esti cu piciorul ridicat...ai aceasi frecare interna)
Ultimele comentarii
83 in total