In teorie...la 10Km/h...daca te opresti brusc (aka dai cu capul intr-un zid)...ai 90 sanse sa mori.
Asa ca 110-120km/h....un impact...daca supravietuiesti este ca si cum ai castiga la loto. Doar ca pentru romani fizica nu se aplica...romanii se cred mai presus de fizica...
@Cmn sa inteleg ca ti-a fost lene sa mergi 200m? Ca atat ai de la parcarea primariei (unde-i parca 5lei/ora...daca-mi aduc aminte bine) No tapa...Poate asa se invata astia care merg pana la buticul din colt cu masina...
Masina in oras este un moft...punct.
@istetic noi ca societate moderna avem datoria de accepta si si ocrotii membrii mai slabi ai societatii (si nu doar cu diverse handicapuri fizice...dar si pe astia mai putin inteligenti). Dar si voi aveti o datorie: ascultati de aia mai destepti...nu incercati sa emiteti judecati de valoare. Chestia asta are un revers al medalei: societatea incepe sa va respinga...si sa refuze sa va mai acorde ajutorul (vezi cum protesteaza lumea/aia mai scoliti cand un antivaccinist ajunge in spital...si se intreaba lumea de ce nu se duce la biserica sa se vindece).
Pana una alta, nissal leaf Prima generatie de masini bateria avea 110W/kg. Actuala are undeva pe la 140W/Kg...cam cat au vazut imbunatatiri masinile pe benzina in 30 ani
Am avut auciucuri de iarna, vara all-seanons...si firme consacrate (continental etc).
Pe asfalt uscat..alea de vara se descurca cel mai bine, dar nici alea all-seasons nu se descurca rau. Iar daca faci parte dintr-o categorie restransa de romani (aia care nu se cred mari chiloti pe sosele...printelesele soseleor etc)...nu o sa simta diferenta
Pe asfalt ud, dar vara...n-am simtit diferenta (doar vara trecuta, cand n-am mai schimbat cauciucurile de iarna...deh...pandemie...cand se simtea ca aveam cauciuri de iarna
Iarna, pe zapada cauciucurile de iarna s-au descurcat cel mai bine, daca nu era zapada multa...si alea all-season se descurcau ok.
Concluzia mea a fost relativ simpla:
mergi la munte? Prin zapada? Iarna pune cauciucuri de iarna, si vara de vara
Stai la campie, cu ierni usoare (gen iernile din vest)...nu merita investitia in cauciucuri de iarna/vara. Alea all season isi fac treaba excelent. doar cu amendamentul, alea all-seasons nu tineau asa de mult, adica la 2 ani trebuia sa le schimb (50-60.000 km). Chiar daca profilul nu se uza (aka vorba romaneasca, mai avea carne pe ele)...incepeau sa fie usor alunecoase (ultimele au fost ceva continental...nu mai stiu modelul)
@^^^ pe semne ca nu prea intelegi cuvintele.
Viteza medie...cauta mataluta pe net sa vezi ce inseamna.
SI eu lucrez la o companie...si face transport zilnic.
Dar nah...ca muncitor necalificat (manipulator etc)...nu am pretentii...prin urmare...nici pretentii sa gandesti putin inainte sa vorbesti. Si vezi ca nici cu doi soferi nu-i legal sa conduci non-stop...mai citeste putin legislatia. Deci...in 24 ore, doi soferi pot conduce maxim 18 ore. Ca sa conduci 24ore iti trebuie 3 soferi. In rare exceptii un sofer poate sa conduca 10 ore/zi (dar nu mai mult de 2 zile/saptamana). In rest maxim 9 ore/zi. Iar pauza minima zilnica este de 11 ore. Asta o spune legea.
Ultimele comentarii
83 in total