@pipo
Mircea te-a lămurit cum stă treaba cu evaluarea prețului. Nu ținem cont de promoții, pentru că astea sunt efemere. Vorbim de prețul de listă. În cazul fiecărui model în parte, el este cel evaluat.
Mazda3 cu 120 CP și transmisie automată face 0-100 de km/h în 10.4 secunde, deci e mai lentă decât mașina testată. Pe bancheta spate, locul este evaluat ca „decent”, deci nu generos. Resursele motorului se simt foarte bine pe mașina testată. Punctajul la capitolul Motor/Transmisie se acordă și în funcție de cum se simte cutia de viteze. În cazul nostru, o automată. Așa cum apare și în text, am apreciat modul în care Hyundai a legat motorul de cutie.
În concluzie, dacă cele 4 stele reflectă și experiența ta cu Hyundai i30 fastback, înseamnă că suntem, măcar în anumite privințe, pe aceeași lungime de undă, nu?
Numai bine.
@xxx
Am căutat niște lanțuri de 100 în OMV, dar cele mai mari au fost de 90. S-au potrivit, deși a fost o situație când unul s-a desfăcut. ideea e că am mers cu grijă. Îți remaintesc că noi avem niște jante de 17 inch.
@gabiposi
Când nu o să mai vedem rufe la uscat în restaurant, când o să găsim pui în supa de pui, când o să primim un meniu sau măcar un bon fiscal la plecare, sunt sigur că nu o să mai avem de ce ne plânge. Spor la îmbunătățit!
@Nelu Pantofaru'
Mulțumesc de întrebare. Pot să-ți spun că în treapta a patra, la 50 de km/h turația sare de 2000 rpm. Îmi amintesc că în treapta a șasea, la 100 de km/h aveai cam tot 2000 de rotații. Dar n-aș vrea să greșesc, așa că o să revin cu aceste detalii. Consumul actual, după exploatare fără modul Eco, cu 4x2 și 4x4, cu teren greu prin pădure și zăpadă, a rămas la 7 litri 100 de km.
@xxx
Mulțumim. Unghiul de atac este identic: 30 de grade. Cel de degajare a scăzut de la 36 la 33 de grade. Am zis că am folosit treapta a treia de viteze atunci când drumul nu a fost așa greu. După mine, treapta a treia e un fel de a doua în cazul altor mașini. De aici și referirea mea.
Ultimele comentarii
230 in total