@liviu @wolteanoo
Să știți că n-am căutat nod în papură, dar e păcat de designul general, agresiv, sportiv al mașinii. Ar fi completat mai bine exteriorul. Cât privește utilitatea, Opel, Volkswagen, Seat, Ford și celelalte mărci de ce oferă mai mult de 17 inch?
@Liviu
Pe i30 l-am luat in calcul. S-a strecurat un typo. Multumim de sesizare.
@8888
Am devenit exigenți pentru că vorbim despre un model de performanță. Mai ales în cazul acestor versiuni este foarte important să analizăm cifrele promise și modul în care mașinile accelerează.
@nume
Înțeleg că te pregătești de achiziție și nu știai cât costă. Înțeleg și faptul că nu ai nume, pentru că astfel de achiziții atrag atenția. Nu înțeleg înverșunarea asta care durează de câteva zile și care nu-ți dă pace. Să te lămuresc: acest detaliu nu era disponibil la momentul publicării testului. Am discutat cu oficialii Mercedes, iar aceștia nu au putut să ne ofere prețurile în acel moment. Ele au apărut însă, se pare, la scurt timp în configurator, iar omul nostru de la baza de date nu a verificat update-ul. Deci a existat acest delay de câteva zile, în care tu ne-ai urecheat. Ne bucurăm că avem astfel de utilizatori vigilenți, fie ei și anonimi.
@andrei
Ok, un BMW Seria 3 are o ținută de drum exemplară. Dar asta nu presupune automat ca un Mercedes o să fie inferior, pentru că așa e tradiția. Totuși, vorbim despre un exemplar AMG.
@pipo
Sesizarea ta este corectă. S-a strecurat o greșeală în evaluarea versiunilor. Am precizat încă o dată la capitolul „Prețuri” că, deși costă 45.000 de euro în versiunea D4 Momentum, Volvo V60 beneficiază de o listă de dotări standard generoasă, pentru care ai plăti bani grei în gama Mercedes, Audi și BMW.
Mulțumesc,
Bogdan
@pipo @kirotractor
„Pe locurile din spate există spațiu suficient la picioare și la nivelul capului. Sunt CAM ACELEAȘI dimensiuni pe care le găsești și în Golf."
Deci nu e ACELAȘI SPAȚIU. Există niște diferențe. În favoarea lui Golf. Și o spun din perspectiva unui posesor de Golf. Dar diferențele nu sunt așa de mari. Leon este acolo și dimensiunile sunt mai mult decât decente pentru segmentul compact.
Cât privește „voioșia” celor 150 de cai putere, nu cred că are legătură cu cei 650 de cai ai lui Urus :)
N-am spus că sunt insuficiente, n-am zis că mașina e submotorizată, am zis că nu e o explozie demnă de un logo sportiv. Recitiți, vă rog, pasajul acesta:
„Pachetul de resurse este bun, este livrat fix atunci când ai nevoie de el, însă parcă nu se ridică la înălțimea logo-ului FR, transformat între timp din versiune sport în echipare cu iz sportiv. Parcă mi-aș fi dorit ceva mai mult, o explozie ceva mai puternică venită de sub capotă. MAI ALES LA VITEZE MARI, când Leon FR nu mai dă dovadă de același dinamism.”
Mulțumesc tuturor pentru comentarii. Mă bucur că citiți de fiecare dată cu interes și se nasc astfel de discuții.
Ultimele comentarii
230 in total