@Kirotractor
Ai dreptate, matematica nu a fost punctul meu forte. Ba chiar am fugit de ea, dar cumva mă prinde din urmă :))
Mersi de completări. Se strecurase o eroare în tabel, dar s-a corectat.
Revenind la autonomie, nici eu nu aș forța un București-Constanța pe timp de iarnă. Poate cu o rulare de 90 km/h.
Numai bine.
@inexorabil
Mulțumesc de comentariu. Da, poate că prețul este aberant, dar să nu uităm că se întâmplă același lucru și în curtea Mini. Mașina nu e rea, cred că reiese asta și din test. Prețul pare a fi problema tuturor :))
Baftă și mersi că mă urmărești!
@andrei
I-am dat doar 4 stele pentru că încă nu știm prețurile lui kadjar pe piața de la noi. Nota asta este dată în urma unor supoziții.
@Daniel_kid
Am apreciat ergonomia comenzilor, butoanelor de pe planșa de bord și a celor de pe volan.
@f
Poate că ai dreptate. Dar, uite, Kadjar nu e deloc o mașină sportivă. Și cu toate astea a luat 4 stele la ținută de drum tocmai pentru că este confortabilă. Mulțumim pentru că ne citești
@RS
designul este cel mai subiectiv capitol al testului nostru. Deci, dă-mi voie să consider că Renault kadjar nu e printre frumoasele segmentului, dar nici printre urâte. E undeva la mijloc.
@olteanu
Mulțumim de sesizare
@eu
Ai o fereastră de test de o oră, maxim două. Trebuie să vezi cum merge motorul acela și ceva mai tare, nu doar „la consum”. De aici unele bruscări. Consider însă că orice client are momente în care conduce inconstant. Și nu mergem întotdeauna la consum.
@ACE Craiova
Bateria are 1 kWh
@someone
Același lucru îl putem spune și despre Toyota, care folosește tot un aspirat pentru hibridele sale. E o soluție preferată pentru fiabilitatea motoarelor și nu numai.
@eu
Kia Niro este un plug-in hibrid de 140 de cai putere, cu 30 de centimetri mai mic decât Honda CR-V Hybrid. Sper că se înțelege de ce nu intră în comparație.
Ultimele comentarii
230 in total