@Mircea SM
In cadrul conferintei de presa organizate de Renault cu ocazia lansarii lui Koleos s-a pus problema unor motoare, daca nu mai mici macar mai ecologice, care sa respecte Euro 5. Oficialii au negat introducerea unor noi versiuni de motorizare si au declarat ca este foarte probabil ca la sfarsitul anului viitor sa opereze o serie de modificari la nivelul unitatilor existente deja pe piata, pentru a indeplini normele Euro 5. Deci, din pacate pentru tine Mircea, Renault nu planuieste introducerea unor noi motorizari. Ca si in cazul lui Tiguan vorbim de avantaje si dezavantaje.
@tavi
Te asigur ca paragrafele pe care le-ai citit mai sus sunt pur personale, nu sunt desprinse dintr-un comunicat Renault si sunt cat se poate de obiective.
Multumim ca ne urmariti!
Draga domnule Tony. Vad ca stirea aceasta a starnit un deosebit interes pentru persoana dumneavoastra. Ne bucura faptul ca suntem atat de cititi. Si acum o lamurire sau mai multe:
Inca din primul comentariu ati dovedit superficialitate in citirea stirii vehiculand niste informatii total eronate. Ati fost "luminat" insa de o serie de cititori atenti.
Vazand acest lucru ati revenit cu alte comentarii la fel de superficiale. Ultima dumneavoastra interventie este insa de-a dreptul hilara. Oferiti un link catre pagina de internet a domnului Iulian Orban cu mentiunea: "vreau sa vad si eu unde e deformata masina si unde e rupt scaunul"
Vin acum si va intreb: Acel articol l-ati "rasfoit" macar? O sa vedeti ca si acolo, ca si in articolul redactat de mine, se precizeaza faptul ca scaunul soferului a fost rupt. Din nefericire pentru dumneavoastra, care va simtiti intotdeauna dator sa contraziceti, nu exista o fotografie care sa ne edifice. Asa ca nu inteleg ce anume v-ar putea lamuri. Poate doar o expertiza personala asupra masinii.
Cat despre cat de deformata este masina, in articol nu scrie nicaieri de gradul de deformare. Se vorbeste doar despre deformarea PUNTII, lucru posibil si fara o dovada vizibila. Deci inca o data: In articol nu se vorbeste de deformarea masinii ci de deformarea PUNTII (doua lucruri total diferite).
Va multumim pentru atentia cu care ne urmariti!
Domnule Theo daca alta data observatiile dumneavoastra au fost la obiect, de aceasta data trebuie sa va contrazic. Daca veti consulta cateva surse banale veti afla ca un coeficient aerodinamic scazut este dezideratul fiecarui constructor de automobile.
Cu cat este mai mare coeficientul aerodinamic, cu atat motorul trebuie sa dezvolte o putere mai mare, ca sa se invinga rezistenta aerului. Un coeficient aerodinamic scazut duce la cresterea vitezei maxime, la reducerea consumului si a nivelului de zgomot.
Ne referim aici bineinteles la coeficientul aerodinamic de trena (CX), cel mai relevant atunci cand vine vorba de aerodinamica automobilului, el fiind asociat rezistentei aerodinamice.
Multumim!
Categoric nu sunt doua masini care pot fi comparate in materie de clasa. Vorbim doar de doua modele care in acest moment se pot lauda cu cele mai bune valori ale consumului si emisiilor.
Nu zic ca nu sunt si altele, dar Prius este automobilul ecologic de referinta in industria auto. De aceea, orice constructor mondial ravneste la aceasta recunoastere din partea publicului.
In plus, am comparat Prius si Polo, pentru ca, potrivit presei internationale, sunt cam singurele modele care respecta, in mare, valorile anuntate in cartea tehnica. Spre exemplu, Honda Civic Hybrid a primit o bila neagra la acest capitol din cauza consumului real foarte mare, care nu aduce deloc cu cel anuntat de constructor. Deci Polo si Prius sunt doua modele care se pare ca incearca sa se tina de cuvant. Vom vedea insa "pe pielea noastra" ce consum real are Polo BlueMotion.
Inca o data vrem sa se inteleaga ca este un test "pe bune" in care vom evidentia si aspectele negative si cele pozitive. Multumim.
Ultimele comentarii
230 in total