@paul
Pentru ca nu avem categoria spatiu separat, incercam sa punctam 50/50 la capitolul interior. De aceea a primat atat de mult capacitatea portbagajului aici. Intr-adevar este nevoie de o mai buna compartimentare a habitaclului pentru a oferi spatiu interior suficient si pentru pasagerii din spate.
Despre fiabilitate nu as vrea sa spun decat ca la 15.000 de kilometri motorul avea un zgomot ciudat iar usa portbagajului scartaia.
Multumesc pentru opiniile pertinente.
@vasile
Incercam sa informam oamenii si nu sa-i derutam. Nu putem da o nota la general Insigniei pentru ca ar insemna sa testam toate versiunile. Incercam sa inducem o opinie pertinenta asupra unei singure motorizari. Asa cum ai spus si tu motorul pe benzina ar fi punctat mai bine dar din pacate doar motorizarea diesel ne-a fost oferita.
Multumesc si eu pentru comentariile pertinente.
@ paul
Nota mare de la interior se reflecta si in spatiul oferit: vorbim de un portbagaj mai mare decat al Accord-ului si un spatiu suficient pentru picioare. Aici Insignia a punctat mai bine, desi calitatea plasticului este asa cum spui si tu destul de slaba: "plasticul folosit la interior nu este de o calitate superioara".
Pe de alta parte, vizibilitatea este un alt aspect la care Insignia a primit bile negre. Ceea ce a dus la nota 8 a fost insa pachetul de lumini AFL, care imbunatateste substantial vizibilitatea pe timp de noapte.
@ marius
Nota 8/10 este una destul de mare. Nu vorbim de suspensii pneumatice si nici de tractiune integrala inteligenta. Daca Insignia ar primi 9 sau 10 atunci Mitsubishi Lancer Evo X sau Subaru Impreza WRX STI cat ar trebui sa primeasca?
Notele pe care le acordam se oglindesc in versiunile testate. Daca am fi avut probabil un motor pe benzina de 220 de cai si nota la categoria "motorizare-transmisie" ar fi fost mai mare.
Am punctat asa la siguranta pentru ca versiunea testata de noi nu avea functia Opel Eye. Iar noi acordam punctele in functie de versiunea testata. Nu putem acorda note pentru ceva ce nu am testat.
In plus, daca e sa vorbim despre nota primita, adica 8, cred ca este una pe deplin meritata si destul de mare, avand in vedere ca Volvo XC70 a primit 9 si dispune de mai multe sisteme de siguranta. De asemenea sunt modele care au punctat si mai prost decat Insignia la acest capitol.
Despre scaune am vorbit pe parcursul testului amintind de sustinerea buna si de confortul oferit.
Ideea e simpla: notam versiunea testata, nu modelul per ansamblu.
Va multumim ca ne urmariti!
Ultimele comentarii
230 in total