Noi testam ce ni se pune la dispozitie de catre importatori. Ei ofera versiunile pe care le au in parcul de presa. Se intampla insa ca de foarte multe ori, acel parc de presa sa fie foarte sarac in versiuni ale aceluiasi model. Multumim!
pentru domnu adi sau lili venim cu o lamurire suplimentara. Ati testat cumva sistemul Snow Motion? Citroen afirma chestia asta in comunicatul de presa deci carcotelile dumneavoastra pot fi adresate francezilor si nu noua. multumesc
@andreivoicu Daca analizezi tot textul categoriei Motor/transmisie o sa intelegi de ce a primit 6 puncte. Am vorbit despre un diesel lenes care nu ofera performante. Cu toate acestea exista si parti pozitive nu numai negative, putine ce-i drept. Notele nu sunt date "in doru lelii". Fa o comparatie cu notele primite de Jazz, un model din acelasi segment. Poate asa te vei lamuri mai bine. Mersi!
@ADRY2486 Uneori toti avem tendinta sa ne supraevaluam masina si sa nu privim obiectiv situatia. Poate ca pentru tine, ca sofer, versiunea de 1.25 de litri se potriveste perfect insa poate pentru ceilalti un diesel mai cuminte si mai economic este varianta cea mai potrivita. In cadrul altor teste, atunci cand am folosit versiuni de top ni s-a atras atentia ca romanul de rand nu are suficienti bani sa isi permita o echipare superioara si ca ar fi fost mai indicat testul cu o versiune de baza. Acum cand testam 1.4 TDCI Trend se intampla exact contrariul. In fond, depinde doar de importatori si de masinile puse de ei la dispozitie. Daca am vorbit despre 1.4 TDCI inseamna ca asta am testat. Multumesc!
Nici nu ar fi trebuit sa ma obosesc sa-ti raspund. Daca ai fi citit textul complet si ai fi rasfoit toate pozele ai fi aflat ca sistemul de notare de la BMW, inclusiv pozitionarea sa s-a schimbat. Te invit sa te uiti in continuare la poze si apoi sa revii cu un comment mult mai pertinent. Asa ca nu stiu cine a gafat!
Ultimele comentarii
230 in total