@123
@david jupanu
Asemanarile se observa doar la interior, unde italienii au preluat instalaţia de aer condiţionat din raţiuni economice. Spun ca este un minus pentru ca modelul caută să se poziţioneze undeva in segmentul subcompactelor premium, iar un astfel de transfer face ca modelul sa piarda din personalitate.
@f1 loredana Daca ai fi citit testul ai fi aflat ca Dacia a pus la dispozitie versiunea de 110 cai putere doar in cadrul unui atelier 4x4 si nu pe drum. de aici lipsa unui test cu acea versiune. Daca vrei o idee despre cum se comporta masina citeste macar rubrica "tinuta de drum".
Acelasi sfat si pentru tine "geo"
Masina este destul de capabila in off-road. Unghiul de atac e unul dintre cele mai bune din segment, ca si cel de degajare. sa nu mai vorbim de garda la sol. Asa ca nu cred ca presupunerile tale au vreo baza logica. Testeaza masina in teren accidentat si apoi nuita-te inca o data peste test. vei vedea ca lucrurile coincid. Despre parbriz si vizibilitate...citeste macar rubrica dedicata din cadrul testului.
Multumim ca ne urmariti!
Casio e poate cel mai popular brand japonez de ceasuri. De aici si comparatia. Asocierea ceas mecanic - Casio este insa nepotrivita de acord cu tine.
Rav 4 in versiunea testata de noi, dieselul de 150 de cai, vine cu doua alternative de echipare, Executive si Luxury. Ambele ofera o multime de accesorii de aici si pretul mare dar justificat. In comparatia cu celelalte modele din segment m-am raportat insa la versiuni de echipare similare (Kuga Titanium,CR-V Executive, Freelander HSE). Deci oricum am suci problema tot e mai scumpa decat celelalte :)
Multumesc!
Comunicatul oficial vorbeste doar despre o versiune pentru Marea Britanie. Faptul ca in imagini apare un Clio S cu volan pe stanga e un mister si pentru noi. Probabil editia speciala va debuta si pe celelelalte piete din Europa, dar ceva mai tarziu...
Multumit, stimabile? :)
Ultimele comentarii
230 in total