@ Calingura
Dragul meu, dacă tot te erijezi într-un cunoscător al fenomenului ar trebui să stii sa faci diferenta intre un ecran de 10 inch şi unul de 7 inch. Pentru ca nu stiai, te informez au, acum, că toţi producătorii auto oferă dimensiunea ecranului lor tactil în inch. Tocmai pentru că este o unitate de măsură acceptată în orice colţ al lumii. Hipercorectitudinea pe care mi-o propui este absurdă. Doar pentru că tu eşti obişnuit în centimetri, probabil de la alegerea televizorului de acasă, nu înseamnă că şi noi trebuie să îţi facem pe plac. Nu înţelegi cât înseamnă 10 inch, fă singur o transformare. Nu este chiar atât de greu. E nevoi doar de puţin cap şi voinţă. Ţi-ar fi luat mult mai puţin timp să faci transformarea asta decât să scrii un comentariu plin de inepţii.
Hai că poţi.
@Calingura
Multumim ca ne urmaresti. Stim ca esti un user care activează de mult timp pe site, aşa că se cade să mai oferim încă o dată câteva lămuriri despre notare. Mereu s-au născut probleme la acest capitol şi sunt sigur că se vor naşte şi pe viitor.
Trebuie să cântărim interiorul unei maşini în linii generale şi nu particulare. Calitatea plasticului contează şi el foarte mult. Însă nu atât de mult încât să determine întru totul nota interiorului. Trebuie să luăm în calcul şi spaţiul pe care îl oferă maşina, portbagajul, lizibilitatea instrumentelor de bord, confortul scaunelor şi, de ce nu, designul.
Comparaţia ta cu modele de genul Lexus IS şi Mercedes E-Klasse nu este tocmai potrivită. Sunt modele premium, din clase diferite. Când vom compara plasticul unui Lexus nu ne vom raporta la Chevrolet Cruze. E logic, nu? Ne vom raporta la BMW, Audi, Infiniti şi Mercedes. Chevrolet rămâne să fie comparat cu ceilalţi constructori de volum.
Sper că am lămurit problema notării şi că nu vei mai considera părtinitor acest sistem.
Mulţumim încă o dată că ne urmăreşti.
@ antonny
Traseul a fost unul mixt: Bucureşti-Sofia. Start-stop a ajutat foarte mult în ambele oraşe, atunci când am aşteptat la semafor, iar motorul a fost oprit. Oricât de cârcotaşi am fi, un asemenea sistem influenţează media consumului.
Multumim pentru idee. Probabil veţi vedea un asemenea material în curând pe Automarket.
În ceea ce priveşte promovarea articolului, noi am încercat să-l facem cât mai vizibil cu ajutorul retelelor sociale şi al newsletter-ului.
Din păcate îl citesc câteva mii de şoferi din cei 6 milioane. Şi din cele câteva mii, doar câteva zeci se decid să facă o schimbare în comportamentul lor rutier.
Ultimele comentarii
230 in total