@gică contra´riatul
Comparaţia din textul meu face referire la versiunea 1.6 i-CDTI de 160 CP a noului Honda CR-V FACELIFT, model pe care nu l-am testat încă. La începutul comentariilor tale tu ai făcut referire la versiunea 1.6 i-CDTI de 120 CP. În testul pe care tu îl tot citezi, CR-V este comparat cu modele care au puteri asemănătoare.
Să concluzionăm, să fim siguri că s-a înţeles: Honda CR-V are două motorizări diesel de 1.6 litri, una de 120 şi una de 160 de cai putere. Sesizezi diferenţa?
@gică contra´riatul
Comparaţia cu honda CR-V nu îşi are rostul. Acolo e vorba despre o versiune cu putere inferioară.
Am apreciat Honda CR-V pentru performanţele sale în materie de consum în materialul dedicat:
http://www.automarket.ro/stiri/test-de-consum-cu-honda-cr-v-16-diesel-pe-traseul-59949.html
@mog
- Ai detalii despre motor şi despre cutie în capitolul respectiv. Am apreciat cutia Powershift şi am motivat şi de ce. Am spus însă că motorul e ceva mai zgomotos. Toate aceste informaţii plus altele sunt aşezate în nişte propoziţii care trebuie citite şi din care trebuie extrase informaţiile. Nu sunt punctate cu liniuţă, cum probabil v-aţi dori.
- Am precizat că Ford Kuga beneficiază de o tracţiune integrală permanentă.
@mishazaitev
- am punctat consumul anunţat de producător, cel mai mic din segment, dacă îl comparăm cu versiunile similare ca putere ale rivalilor enumeraţi. Am specificat ÎNSĂ valorile reale pentru a vă lăsa să trageţi singuri concluziile.
- În cazul lui Kuga nu am găsit de cuviinţă detalierea tracţiunii integrale, întrucât maşina asta nu e făcută pentru off-road. Am şi specificat în capitolul Ţinută de drum. Kuga nu este o maşină pentru ”expediţii 4x4”. Cu atât mai mult exemplarul testat, care venea cu un pachet estetic care diminuează unghiurile de atac şi de degajare şi garda la sol.
- Prezenţa sistemul de tracţiune integrală influenţează consumul. Maşina este mai grea, de aici şi creşterea cifrelor. Asta am dorit a preciza în fraza respectivă.
- Detalii despre sisteme 4x4 şi capacitatea acestora în teren accidentat vei găsi în testele noastre cu modele dedicate off-road-ului sau care îşi propun astfel de escapade mai des decât Kuga.
@octav71
- Aşa cum am motivat şi mai sus, nota pentru consum este acordată în funcţie de consumul anunţat.
- Preţul de pornire este doar amintit. Luăm în calcul doar preţul versiunii testate. Ea este cea punctată.
- Cuplu: Mazda CX-5 FACELIFT, într-o configuraţie apropiată lui Kuga, oferă un cuplu motor de 420 Nm, nu 380. De aici superioritatea.
@vianu
Am atins punctual şi acest detaliu la capitolul Tehnologie:
”Pe lista de dotări mai putem trece climatizarea pe două zone, uşor de accesat, după cum aminteam şi mai sus, sistemul audio Bose cu o fidelitate foarte bună...”
Mulţumim pentru sugestie.
Ultimele comentarii
230 in total