@LR @Kirotractor
Este justificată obiecția ta, dar permite-mi greșeala asta într-un test de 15.000 de semne, zic eu, bine documentat. Dar m-ai prins, chimia nu a fost punctul meu forte și se pare că mă urmărește și acum :)
Mulțumesc Kirotractor de ajutor. Apropo, cuvântul “generație” era folosit de patru ori, nu de șapte, în primul paragraf. Acum au rămas doar trei, ca să ajungem la o cifră convenabilă pentru fiecare :)
Mulțumesc că ne citiți.
@andrei
Algoritmul Automarket este bine pus la punct și ia în calcul mai multe elemente când vine vorba de interior. OK, am stabilit că materialele sunt jalnice, dar nu putem să trecem cu vederea faptul că găsim cel mai mare portbagaj din segment, că avem spații de depozitare foarte bine gândite, iar ergonomia bate tot în segment. Dacă pui toate astea la un loc, ies cele 4 stele, nu-i așa?
@Vlad Se strecurase o eroare în test. 4x4 primesc doar versiunile diesel. Nu și cea testată de noi.
@MM Nota pentru consum este acordată în raport cu cea a rivalilor din segment. Aceștia consumă mai mult, de aici și nota mare obținută de Karoq. Cât privește interiorul, și acesta a primit o notă mare pentru că, pe lângă carențele estetice, mașina vine cu o ergonomie excelentă, este cam cea mai spațioasă alegere din segment, iar materialele sunt bune per total. Așadar, designul interior este un detaliu mărunt, pe care l-am semnalat și eu, dar care nu cântărește așa de mult în alegerea unei mașini precum Skoda Karoq.
@petrol Mulțumim și noi.
@Ilici Comentariul tău surprinde foarte bine realitatea. Aș mai trece în dreptul benzinarului și rafinamentul de care dă dovadă. Totuși, trendul actual ne conduce către o renunțare la dieseluri. Ușor, ușor, ofertele producătorilor se vor adapta la acest trend.
@CRISTIAN
Mulțumesc pentru apreciere. Jaguar F-Pace nu are versiuni pe benzină comparabile. Motoarele sale sunt considerabil mai puternice.
@Kirotractor
Mulțumesc și ție pentru apreciere. Fiind vorba de ediția de start, mașina vine deja bine echipată.
Ultimele comentarii
230 in total