@Kirotractor
Mulțumesc pentru comentarii și pentru mini analiză. Am decis să nu intru foarte tare în analiza sistemului 4x4 și să nu vorbesc de Standard Driveline de pe versiunile ceva mai modeste pentru că, în acest caz, capitolul Ținută de drum, și așa foarte lung, ajungea cât jumătate din test. O să vorbesc despre Haldex în cazul versiunilor pe care le voi testa la noi în țară. Din ce am înțeles, în parcul de presă a ajuns deja un exemplar echipat cu motorul diesel de 180 CP.
Mă bucur că există cititori ca tine, care intră atât de mult în amănunte tehnice. Personal, o consider o motivație pentru noi, redactorii. Sunt însă și unii care își doresc o analiză ceva mai pe înțelesul tuturor. Și, cumva, trebuie să împăcăm pe toată lumea.
Numai bine.
@octav71 Mersi de sesizare.
@ACE-Craiova Mulțumesc
@LauCalin Observatiile tale sunt cat se poate de pertinente. Și s-ar putea să ai dreptate: sunt mari șanse să fie ultimul Mitsubishi adevărat.
@petrush Mersi. Înseamnă că le-ai citit pe toate. În rest, să ne ferim de nebuni la volan, nu?
@pipo Segmentul SUV-urilor compacte nu este unul cu veleități fantastice în off-road. Însă, dacă este să facem un clasament, te asigur că Mitsubishi este pe primele poziții la acest capitol. Și asta mulțumită sistemului 4x4.
@mm
Am luat în calcul puterea oferită de Stonic și Vitara atunci când am făcut comparația. Ambele versiuni la care m-am raportat dezvoltă 120 de cai putere. Diferența reiese, după cum am precizat și în text, că unul este „ASPIRANT” iar celălalt turbo.
@ACE - Craiova
Mulțumesc de precizare.
Ultimele comentarii
230 in total