@Fast_and_curious
Pe lângă explicația algoritmului oferită de Gabi, cred că cel mai important lucru de reținut este următorul: noi acordăm notele uitându-ne în segment. Deci, notele pe care le primește mașina sunt raportate la rivalii săi. BMW i7 are alți rivali decât acest Enyaq. Nu putem compara notele a două mașini care nu sunt în același segment.
@Seriff. Fix aici te înșeli. După primul Aventour, Prăjiturela și-a cumpărat Hyundai Kona electric. Și are un background valoros când vine vorba despre consum, autonomie și încărcare. Propun să evităm să punem etichete.
@DS @PMC
Trebuie să luăm în calcul și stilul de condus, precum și „geografia” zonei urbane, timpul petrecut în trafic de către domnul Clep. Sunt mai mulți factori care pot influența autonomia urbană. Însă @DS are dreptate când spune că majoritatea electricelor oferă mai multă autonomie în oraș, decât în afara lui. Lucru probat și de noi în mai multe teste cu mașini electrice. Însă, uite că există și excepții și, potrivit declarației, în acest caz lucrurile s-au întâmplat invers.
Ultimele comentarii
230 in total