In opinia mea, constructorii de masini pentru aceasta clasa, au o orientare gresita catre taxe si impozite mai mici ale motorizarilor, fara a reduce simultan greutatea masinilor plus factorul de aerodinamica.
Aplaud un articol reusit.
Doresc sa vin cu o corectie pentru acest articol:
60 km/h -> 1500 rpm (realizat de "Eu" in cadrul unui test drive similar)
100 km/h -> "2000 rpm" corectat la 2500 rpm ("putin peste 2000 rpm")
120 km/h -> 3000 rpm (corect realizat in acest test drive)
CONCLUZIE
Utilizatori cu ipoteze valide:
Razvan, Unckle, Alex Radoi, AJM, f, fulger, mda, jo, Bogdan.
Utilizatori ce au interpretat gresit comentariile celor de mai sus:
Octavian, Octav71, Marius, f, Antony.
Utilizatori de o logica slaba:
Radu, ..., Marius, Calingura, Mircea M., Dot, One_guy, Silviu, Jiminy, 745/putin sah mat, Eu, Mishu.
Conduc un Hyundai Accent 2007 pe benzina, 1398cc 16v
In treapta a 4-a am experimentat urmatoarele:
40 km/h -> 1350 rpm
60 km/h -> 2100 rpm (+750 rpm)
80 km/h -> 2850 rpm (+750 rpm)
100 km/h -> 3600 rpm (+750 rpm)
120 km/h -> 4300 rpm (+700 rpm)
140 km/h -> 5050 rpm (+750 rpm)
160 km/h -> 5800 rpm (+750 rpm)
Doresc sa va prezint cateva definitii:
Arbore cotit - element metalic cu rol in transmisia miscarii de la pistoane la sistemul de transmisie.
Senzor turatie - piesa ce transmite ECU (calculatorul motorului) numarul de rotatii pe minut executate de arborele cotit.
Partea arborelui cotit prin care se transmite miscarea la utilizator (la ambreiaj ) se numeste partea posterioara, si este prevazut cu o flansa pe care se va presa si se va asigura cu suruburi volanta si coroana dintata care serveste la pornirea automata a motorului.
Volanta (roata metalica masiva) pune la dispozitie suprafata de frictiune pentru discul de ambreiaj;
Ambreiaj - un mecanism care foloseste placute impregnate cu un material pentru frictiune pentru a transfera energia de la motor la puntea tractoare.
Cutiile de viteza sunt ansamble complexe de roti dintate de diverse forme si dimensiuni montate pe trenuri mobile sau fixe cu rolul de multiplicare / demultiplicare sau inversare a miscarii de rotatie.
Vehiculele cu transmisie manuala folosesc ambreiajul pentru a transfera puterea de la cutia de viteza la roti.
Ultimele comentarii
5 in total