Comentati unii pe aici... nu aveti nici o treaba, dar nici una cu sportul asta. Cand Vettel a avut probleme cu KERS-ul in calificari la Barcelona n-a comentat unu nimic. Cum la Webber se strica ceva, intra la PIT-uri inainte/dupa (nu conteaza) Vettel, daca un mecanic ii schimba o roata mai incet e clar, il fura echipa. La ce naiba ar mai tine RBR un pilot daca il vor ca secund pentru Vettel... nu mai bine ar lua unul tanar pe care ar putea sa il plateasca cu mult mai putin decat pe Webber, in timp l-ar putea creste pe acesta sa ii ia locul lui Vettel daca pleaca si ar fi siguri ca s-ar da la o parte din fata lui Vettel pe pista? Sunt atatia talentati in GP2 care abia asteapta o sansa.
Cine e de vina pentru starturile ratate ale lui Webber? Cine e de vina ca papa pneurile in medie cu 1-2 tururi mai repede decat Vettel, dandu-si peste cap mereu strategia? Nu-mi dati exemplu cursa din China unde a plecat de pe 18 si a terminat pe 3. Acolo cine l-a ajutat cu strategia, nu echipa? A profitat de pneuri soft noi noute si depasea lejer pe toata lumea. Pana nu a intrat pe softuri ce a facut pe harduri? A stat in curul Sauberurilor si Force India (care erau tot pe harduri) pana a intrat la boxe... unde era viteza atunci? Mereu cand a trebuit sa depaseasca pe cineva cu o masina apropiata ca valoare si pneuri in aceasi stare a avut probleme. Nu zic ca Vettel e vreun zeu al depasirilor, dar la Barcelona primul pit stop l-au scos cat se poate de prost, in spatele lui Button si Massa, dar in jumatate de tur i-a depasit pe amandoi. Uitandu-ne la diferenta de la final de 0.6 secunde fata de Hamilton daca ar fi depasit cu 2 viraje mai tarziu pierdea locul 1.
Cu gandirea asta aveti stofa de comentatori Digi. Mai trebuie sa confundati comportamentul subviratoriu cu cel supra ca sa va depuneti CV-ul sa comentati curse de F1. Sa curga cu voturi negative. Bafta.
Ultimele comentarii
16 in total