daca tot intram pe acest site pt anumite informatii ar fi cu atat mai bine daca ar ceva mai complete, altfel s-ar putea transforma intr-un site care sa contina o adunatura de link-uri. data viitoare gandeste-te de ce ai accesat acest site. salut
intrebarea este ce cutie de viteze are? pt ca versiunea 911 turbo cu pdk face suta in 3.3 cu cei 500 de cai standard asa ca nu vad unde ar fi imbunatatirea, doar in cazul in care ar fi echipat cu o cutie manuala.
problema e ca nu are legatura cu veyronu. bugatti e facut sa fie comod fiabil si utilizabil atat in conditiile unui drum in oras cat si unui sprint pe autostrada nu o simpla racheta de unica folosinta in care sa intrii cu limba de pantofi.
aveau si ei o calitate si aceea era fiabilitatea, acum s-au lovit in cel mai sensibil loc si nu oricum. daca era un sistem mai putin imporant cum ar fi cel audio mai era ceva, insa sistemul de franare e unul la care nimeni nu vrea sa aiba probleme.
@eu, omule esti departe de fenomen, esti doar fanatic si frustrat, singurul lucru pe care vrei sa il faci prin aceste comentarii este sa demontezi mit-ul tehnologiei germane. deocamdata vw nu s-a implicat ca brand decat cu touareg in dakar pentru ca nu au atata nevoie de publicitatea din simplul motiv ca masinile lor se vand foarte bine si asa pentru ce sunt, spre deosebire de ceilalti. ca brand au fost cu seat in wtcc si s-a vazut, audi in le mans a fost primu cu motor diesel si a cam facut senzatie cu r10 nu cum zici tu ca se fac de ras prin le mans, anul trecut au pierdut cu o masina noua impotriva peugeot care avea o masina deja dezvoltata in cativa ani. Asa ca hai sa lasam atacurile gratuite si fara argumente si sa speram ca Jean Todt va reusi sa aduca inapoi spectacolul din anii 80 90.
Ultimele comentarii
121 in total