@Mihnea
Sunt total de acord cu tine. Cand am vazut acea echipare a Octaviei, apoi am cautat si starea concurentilor directi din acea perioada '99-2003 , nu mare mi-a fost mirarea sa vad ca Bora, Focus mk1, Megane mk 1, Toledo sedan mk.1 sunt toate la fel de chele ca si O1. Apoi mi-am amintit de ''batranul'' Cielo mult mai ieftin la pret decat aceastea si cu 6 ani mai vechi avea standard asa la pretul de 8.899 € DDP ( 1.5 80CP DOHC ) :
-servodirectie
-catalizator-emisie de noxe conform normelor EURO III
-boxe HI-FI stereo fatã
-buclier fatã/spate de culoarea caroseriei
-suspensii heavy-duty
-barã de ranforsare în usi
-sistem de încãlzire
-sistem de dirijare a aerului cu 5 pozitii
-semnalizare usi deschise si nivel redus de combustibil
-deschidere din interior a capacului busonului rezervorului de combustibil
-închidere centralizatã
-aer conditionat
-sistem de rãcire cu ventilator dublu
-scaun sofer cu reglare manualã pe înãltime
-geamuri fatã/spate cu actionare electricã
-radiocasetofon stereo AM/FM cu afisaj digital si cod de securitate
-dezaburire lunetã cu temporizator
-geamuri în tentã de culoare verde cu parasolar integrat
-ceas cu afisaj digital integrat în bord
-faruri ceatã fatã
-oglinzi exterioare de culoarea caroseriei
-deschiderea din interior a portbagajului (electric)
-semnalizare sonorã pentru faruri aprinse si centurã de sigurantã -necuplatã
-capace roti
-antenã automatã
-suspensie fata: independenta MacPharson
-suspensie spate: punte semi-rigida
Apoi Octavia 1 pret : 12473 € DDP ( 1.4 MPI 75CP )
-Pregatire radio cu 4 difuzoare si antena rabatabila ( asadar lipsa radio , iar antena nu este automata )
-Oglinzi laterale reglabile din interior
-Bandouri laterale negre de protectie ( asadar elemente nevopsite)
-Turometru cu ceas digital
-Claxon cu doua tonalitati
-Volan cu 4 spite
-Aparatoare noroi spate
-Sistem de ventilatie in 4 trepte cu recirculare aer ( asadar fara A/C )
-Doua suporturi pentru bauturi in consola centrala
-suspensie fata trip : Mac Pharson
-suspensie spate tip : punte rigida
-jante tabla 14'
-buson rezervor mecanic
@Coco
Poate ne audi si cateva informatii care sa ateste ca ceea ce spui e adevarat. SUV-ul nu-i masina de F1 , asta ca tot vorbeai de rulie. Ce fumezi ?
@tractoristul
Inainte de a incepe orice dialog cu mine te sfatuiesc sa mai inveti putin lb.romana , stii tu ''ramîne'' . Ai inteles ''romîne'' ? Stra- bunicu scria asa ... :))
@andrei
''Restull'' adica tu o sa incerci varianta (plus) opusa , de acumpara un SH obosit din Germanika ;)
@tractoristul
Saraca logica schioapata prin mintea ta cand habar n-ai sa citesti postarile cum trebuie :)) . DA, actualul CR-V -ul merita orice suma de bani, chiar daca va avea un inlocuitor mai bun si probabil mai scump. Sper ca nu trebui sa-ti pronunt pe silabe :)))
Nemtii au fost dintotdeauna pe ultimele locuri in domeniul auto fata de concurenta care venea din Japonia si chiar Coreea .
Reamintesc Octavia 1 care venea cu dotari de Dacia Berlina
1.Lipsa A/C , doar recirculare
2.lipsa oglinzi electrice reglabile
3.lipsa geamuri electrice pe fata
4.lipsa geamuri electrice pe spate
5.lipsa proiectoare ceata
6.lipsa ABS
7.lipsa suspensie articulata spate
8.lipsa airbag pasager fata (doar sofer )
9.ornamente vopsite la exterior
10.lipsa cotiera fata.
11.Motor 1.4 de 75CP mai lent cu 3 sec ca un OHC de Cielo aceeasi putere ( probabil atunci nu pusese soft pe Skoda :))) )
Prima poza se vede lipsa butonului A/C, doar recirculare
https://img39.otomoto.pl/images_otomotopl/838600113_8_1080x720_z-niemiec-zadbany-maly-przebieg-.jpg
A doua poza manivelele de la geamuri dar si ''tamburusele'' de reglare oglinzi manual
https://img39.otomoto.pl/images_otomotopl/838600113_6_1080x720_z-niemiec-zadbany-maly-przebieg-.jpg
A 3 a exteriorul chel
https://img37.otomoto.pl/images_otomotopl/838600113_2_1080x720_z-niemiec-zadbany-maly-przebieg-dodaj-zdjecia.jpg
Asadar luneta incalzita e ceva de TOP pt Skoda :)))
Ultimele comentarii
129 in total