@vianu
Sau ce ti-e 4000 lei impozit cand conduci un Bembeu SE HAS ( care a valorat cat impozitul pe 2 ani ) cu piele tabacita de blugii unui cocalar care tragea basini de la untura din shaorma ;) .
@Andi
Impozitul pt 3,3 este de doar 4262.48 ron , adica nici macar 1.000 euro ( pe aproape ) . Cine ofera pe masina 40-50 mii, fii sigur ca 7 mii euro in plus cat da pe impozit pe 7 ani ( cat garantia Kia ) este chilipir.
PS: Se pare ca baietasii de branza nu au inteles faptul ca ma refeream la un benzinar aspirat in cazul meu. Dar nah, fiecare cu mansarda lui vorba lui Alghieri.
@Dan Grecu
Nu stiu dc dar iti dau dreptate aici. E posibil ca Stinger sa fie mai bun decat actualul Lexus IS in primul rand ca egonomia plansei de bord ( lipsa multitudinii de butoane ) dar si finisarea . Dar IS este lansat in 2012 ceea ce-i absolut normal nu ? Nici Seria 4 nu-i atat de bine finisat, pt a-l depasi pe Stinger trebuie sa bifezi optional pachetul : ''Panou instrumente de bord BMW Individual finisat in piele'' care iti ofera atat partea superioară şi inferioară a panoului de instrumente din piele „Walknappa“ ( conform importatorului ) dar si panourile usilor full-leather, atat zona superioara cat si manere . Doar ca ATENTIE acest paket care costa 1 565 € iti mai baga pe gat inclusiv sistemul audio care mai costa si el 1.101 euro + alte cateva sistem car duc la un total de aprox 5.000 euro. Ceea ce se pare aberant. Intelegi ?
In ceea ce priveste acceleratia , pai 520d in caroserie E39 face 12sec pana la 100 km/h iar unul in caroserie F10 cum am mai zis aprox 10sec . Nici 8,5sec nu-i ceva fantastic de rapid. Masina mea are are 40% din cuplul acestui model iar acceleratia este asemanatoare desi are si mai putin cai, acum dupa chip acceleratia este chiar putin mai rapida decat acest model, dar calutii se opresc la 147,3CP ( aprox 150 ) . In rest, imi mentin opinia pur constructiva si informativa, as lua oricand acest model, cu toate ca am o slabiciune mai mare la noua Cadenza. Dar 5sec pt un motor de doar 370CP ? Interesant ! La BMW pt aceasta performanta trebuie sa optezi pt varianta 440i 3.0 326CP 4x4 care pleaca de la 58.633 € si care este extrem de CHEALA. Cum stai cu factura la apa ?
Sorry......imi cer scuze ca am comis o astfel de dezinformare. M-am luat dupa primul prost care a comentat si am dat cu bata-n balta. Kia Stinger este un sedan de clasa medie. Pentru clasa mare exista noua Kia Cadenza cu motor 5.0L V8 420CP . Cu atat mai rau pt concurenta premium medie ori non-premium cu cat acest sedan e confundat cu clasa mare, asta reflecta evolutia in materie de design, calitate dar si functionalitate tehnologica.
Asa arata sedanul de clasa mare de la Kia
https://www.netcarshow.com/Kia-Cadenza-2017-1024-08.jpg
https://www.netcarshow.com/Kia-Cadenza-2017-1024-2b.jpg
https://www.netcarshow.com/Kia-Cadenza-2017-1024-23.jpg
@Dan Grecu. Te inteleg acum. Stiu ca-ti curg balele dupa o masina moderna precum Kia sau Hyundai. Eu zic sa-ti vinzi dreaq bemveul ala si poate mai iei ceva maruntis pe ea ca se depreciaza cam pe zii ce trece mai ceva ca Matiz :))))
8,5sec 0-100 pt un sedan de clasa executive este ceva SF fata de ceea ce stim noi de la acei rivali premium ''consacrati'' care noaptea se joaca cu softuri mincinoase, iar ziua se fac ca ploua.
Amintesc Mercedes E220 care facea 0-100 in 11sec mai prost decat un Logan 1.6 :)))
Apoi Audi A6 2.0TDI care face 0-100 in vreo 10sec
Apoi vechiul seria 5 care facea si el tot vreo 10sec
Apoi viteza maxima la toate era sub 225km/h , cifra la care acest Kia poate ajunge.
Revenind la modelul de fata, nu ma pot impaca cu ideea de diesel poluant , depasit si galagios ca cel de pe Bemveuri si Volzvagane. De ce nu aduc benzinarul de 3,3L impozitul nu-i atat de mare . Pacat ! Daca veeau cu un benzinar era dispus sa cumpar aceasta masina care bate orice E class si Seria 5 ca finisaje si fiabilitate.
Ultimele comentarii
129 in total