@@auto aka madalescu
''Anonimule'' -chiar tu ai spus-o , asta va ramane intiparita in istorie. Asta e si ideea ca VW vinde masini low-cost la preturi ''premium'' , e logic ca cumparatorul sa se uite la altceva in banii lui Tiguan, gen Lexus RX care-i mai ieftin ca Tiguan la pret ( 48k euro basic ), si e SUV premium de clasa mare nu ragalie fumegatoare . Nissan are cea mai extinsa gama de vehicule 4x4 din Europa, iar asta spune multe despre ei. Cat despre neinvinsul Qashqai, Tiguan nu prea pute nici macar ca design pe langa el . Eu unul cand vad un Qashqai pe strada ma holbez lla el atre mult, apoi se intampla sa apara si un banal Marsadas S , atat de hidos si plictisitor incat parca-i invizibil :)))
@Scorpimuieul.falit
''Mizeria'' aia de Lexus este in TOP unu MONDIAL la satisfactia consumatorilor. TOP unu in cadrul celui mia ECO brand de lux ( Haudi nici nu viseaza la acest podium, el doar fumega ca un tractoras ) . TOP UNU in cadrul fiabilitatii. TOP unu in cadrul celor mai spectaculoase interioare, vezi noul LS la salonul auto a primit deja un premium. Si nu in ultimul rand TOP UNU in cazul tehnologiilor, asta ca sa nu mai zic de suspensia de pe Audi aia cu bara de torsiune ca la Logan :)))
PS: Este evident ca Lexus nu va ajunge la nivelul la care Audi este ACTUAL vedeta cu al sau modul de trucare al emisiilor integrat in anexele cutiilor de viteze S TRONIC . Deci ai spus un adevar.
@Scorpimuieul.falit
Ti-ai dat singur cu ciocanul peste degete copile. Tocmai ca Lexus nu prea se strica. Dar tu n-ai de unde sa stii cand doar inchiriezi masini nu si le cumperi pt a le intretine.
PS:
Ce ciudat, dar in multe teste oficiale suspensia este principalul aspect primordial care demonstreaza schimbarea de la o generatie la alta si tot odata mijlocul de manevrare al autovehiculului. Asta într-un comparativ obiectiv și profesionist ;)
Ultimele comentarii
129 in total