@@automobilistul
Nu vorbim de concurenta care practica niste preturi exagerate ( peste 20k euro ) bani la care ai putea sa-ti cumperi o sportiva veritabila axata fix pe asa ceva ( Toyota GT86, Subaru BRZ , etc ). Ca Nissan sa ofere ceva competitiv asta inseamna ca si pretul sa fie pe masura. Cate dintre hot-hatch-urile concurentilor s-au vandut in detrimetul modelelor normale ? Asta trebuie sa fie un semn de intrebare. Nissan are potential mult mai mare fata de acestia, poate face, exact cum au pus un motor de 600CP pe Juke il poate pune si pe Micra, doar ca pretul ar fii exagerat si asta fiindca nu poti pune doar un motor de 200CP si gata ai facut-o hot-hatch. In ceea ce priveste pretul generatiei precedente, era mare si asta fiindca oferea o motorizare unica in clasa sa si anume :motor supercharger, nu clasicul turbocharger. Ce inseamna compresor mecanic ? Inseamna ZERO LAG , de asta sunt foarte folosite in U.S pt ca ei zic ca "lag-ul" turbinei e "intolerabil pt drag-race" , nu spun eu asta ci expertii ;)
@Andy
''Daca aduc 1.2 TCe de 120 cp existent pe Clio, eventual si cu o manuala in 6 trepte, scapa si de problema cu motorizarile anemice si putine.''
Daca si cu Parca , se plimbau intr-o barca. Si parca se-ntreba daca barca va flamba.
Prietene, tu esti constient de ceea ce zici ? Ca Nissan sa puna pe Micra motorul 1.2 de 120CP ar insemna sa se ridice la niste costuri deosebit de mari si irelevante pt aceasta clasa auto-B. Aici unde cel mai important factor este consumul de carburant, taxe si impozite mici, mentenanta ieftina si bineinteles scopul de a te transporta din A in B prin traficul bara la bara . Asadar costurile ar creste, ar insemna sa introduca o suspensie mult mai scumpa si ideala pt acel nivel de putere, o directie mult mai ''responsive'' , niste amortizoare ferme si mai silentioase, si multe altele, nu mai vb de cutie. In rest Micra este o alternativa buna in clasa sa, pacat de finisajele ei, dar nu pot suporta sa vad ca nici versiune de top nu ofera geamuri electrice pe spate in anul 2017.
kitsch
Si brusc ma opresc aici si rumeg in gand dezgustat '' primesc deja celebrul Virtual Cockpit, display-ul gigant '' apoi imi dau seama ca-i o greseala la mijloc si forma corecta este : Virtual kitschKopit Display :))
Mare mi-a fost mirarea sa observ ca vine tot cu scaune de cârpă in varianta BASIC de 5j de mii . Clar ca-i o ''calitate'' nemaiintalnita a interiorului. Apoi privirea imi sare brusc asupra levierului cutiei de viteze si vad ca nici acesta nu-i din piele, ci doar un burduf ca la Logan :)) . Iar farurile alea pe halogen si proiectoarele ceata doar optionale e fenomenal neica. DAS HAUTOS
@arogantul
Iti bati capul degeaba, cand nu esti de acord cu ce spune el atunci te confunda voit cu alte persoane. In rest, singurul lucru spart , este ''maria sa'' care se sparge in figuri pe aici la fiecare postare . Pentru el cine are sau a condus un Volvo ii se pare ceva absolut ''excluisvist'' si deosebit de scump. Volvo nu-i o masina scumpa, iar spre deosebire de el care doar inchiriaza marci premium macar altii au avut bunavointa de a cumpara si chiar intretine o masina, nu doar sa fie scutit de RCA, CASCO, ITP, revizii, etc numai de RENT A CAR.
@Scorpionul.negru
Ce faci mah iar razi de alti useri aiurea ? Tu care-ti mananci de sub unghie inchiriand masini premium numai pt a epata in public ? Penibil again.... :))))
@@automobilistulelele
Ma roade atat de tare incat chiar nu pot dormii noaptea de invidie ca Lexus nu este atat de VEDETA cum este Haudi cu al sau software montat in piesele auxiliare cutiei S Tronic :)))
Trist, ai citit si tu asta ?
Citez : ''Sedanul de lux Lexus LS de generaţie nouă a primit trofeul pentru cel mai bun design interior.''
http://autoblog.md/expertii-au-ales-automobilele-noi-de-la-detroit-auto-show-cu-cel-mai-reusit-design/
Ultimele comentarii
129 in total