Nu stiu daca sunt bune valorile date de englezi. Dieselul de 115 e anuntat la 10,5 secunde. CAPTUR la 1300 kg cu acelasi motor de 150 de cai are 0,100 in 8,2 secunde, nu cred ca o sa fie foarte departe Dusterul.
Nu se compara Dacia din comunism incremenita in timp cu ceea ce produce acum. Rugineste in doi ani ? Cred ca are cel putin 6 ani garantie la rugina totusi. Ce refuza romanii sa priceapa este cum functioneaza economia si mai ales circuitul banilor. Delectati-va cu masini straine si pe urma plecati la munca tot in tari straine ca acolo o sa fie si de munca la uzine si banii pe care i-ati dat pe masinile lor. Francezii cumpara pe rupte Dacia pe care o vad ca o marca a lor dar in Romania inca nu se vinde suficient, oare care or fi mai saraci si de ce ?
Nu am vazut nicaieri anuntat 0-100 pentru noile motoare benzina. Nu e masina de liniute oricum si e foarte posibil sa fie "domolita" pentru a nu sari calul cu consumul.
Coreenii si japonezii nu cumpara nici o masina de import, si nu pentru ca ale lor ar fi cele mai bune ci pentru ca sunt sovini. Sportage de acum il percep ca fiind superior in finisaje si optiuni Dusterului dar modelele mai vechi nu erau cu nimic mai bune decat Dusterul de acum. Daca vreti ca si Dacia sa creasca si sa propuna masini mai bune, ceea ce face de ceva timp, atentie pe ce dati banii, snobismul face mult rau in economia romaneasca, obsesia nationala de a NU avea Dacia este o mare prostie.
Iar va grabiti. Orice producator trebuie sa fie aproape de principalele piete si furnizori de subansamble, Germania e o piata de peste 3.000.000 masini noi, Franta de peste 2.000.000 de masini. Prin comparatie Romania e la vreo 110.000 si nici restul tarilor din regiune nu stau mai bine. Absenta infrastructurii explica doar o parte a faptului ca nu se grabesc toti sa produca in Romania si se opresc in Ungaria Cehia Slovacia etc. Daca se duceau toti in Bulgaria mai ziceam ca suntem exclusiv noi de vina, dar nu este cazul.
Ultimele comentarii
27 in total